28
Czer
10

W okolicach Atari i Commodore był jeszcze Spectrum

Mój pierwszy komputer w domu to było Commodore 64, a już w 1990 roku przesiadłem się na PCty, natomiast nie oznacza to, że nie grałem na innych, popularnych wówczas sprzętach. Było oczywiście Atari, był i ZX Spectrum, chociaż ten ostatni pamiętam jak przez mgłę. Teraz jest doskonała okazja sobie te lata przypomnieć, bo na App Storze ukazał się ZX Nostalgia, program z wgranymi 14 grami z kultowego sprzętu. Niewykluczone, że autorzy jeszcze uaktualnią swoją aplikację o kolejne pozycje. Najbardziej zachęcająca wydaje się cena – 0.79 euro to żaden wydatek za chociaż te kilka minut wspomnień dla każdego Rysława i innych graczy z jego rocznika. Tutaj możecie program nabyć, a w rozwinięciu znajduje się pełna lista gier.

  • Ad Astra
  • Android Two
  • Barmy Burgers
  • Bugaboo the Flea
  • Chuckie Egg
  • Deathchase
  • Fantastic Voyage
  • Fred
  • Horace Goes Skiing
  • Manic Miner
  • Rescate del Tesoro
  • Starstrike 3D
  • Trashman
  • Wheelie
4 Responses to “W okolicach Atari i Commodore był jeszcze Spectrum”


  1. 1 qbar
    28 czerwca 2010 o 13:48

    Gumiak FTW !

  2. 2 inzynierR
    28 czerwca 2010 o 13:49

    HA!
    fred + manic miner… nic dodać nic ująć tylko brać… szkoda, że nie na mój telefon… doh!

  3. 28 czerwca 2010 o 19:45

    nie nie, to w okolicach spectruma były jeszcze commodore i atari ;P

  4. 4 Makimura
    28 czerwca 2010 o 22:29

    Spectrum – mój pierwszy komputer :). Gdzieś pod koniec lat 80 ubiegłego wieku dostałem go przemyconego nie wiadomo jak z RFN. To była jeszcze wersja z gumową klawiaturą. Dzisiaj nabyłem ten zestaw gier na iPhone. Wszystkie dobrze znam i bardzo dobrze pamiętam. Mimo, że miałem wtedy 5 lat.


Comments are currently closed.

Twitter


