27
Czer
10

Lelianę lubię, ale czy chce mi się wracać do Dragon Age?

Mam wrażenie, że twórcy nadal szukają optymalnego sposobu na sprzedawanie nam kolejnych dodatków do gier. Niektórzy stawiają na udostępnianie nowej zawartości krótko po lub wręcz w dniu premiery, bo wtedy jest największe zainteresowanie graczy. W przypadku dodatków do Dragon Age Bioware postanowiło spróbować czegoś innego. Raz na jakiś czas przypominają nam graczom, że właśnie wyszło kolejne DLC i tym samym zachęcają nas do powrotu w świat Ferelden.

Osobiście zagrałem w pierwsze dwa udostępnione epizody i muszę powiedzieć, że raczej mnie nie porwały. Niestety w tak krótki fragment (1-2 godziny) rozgrywki nie da się wpleść ciekawej historii pobocznej, więc sprowadza się to do zabijania większej liczby mrocznych pomiotów. Z tego też powodu opuściłem również dodatek, w którym wcielamy się w „tych złych”, bo tam również na za wiele nie można było liczyć. Teraz jednak kusi mnie, by w końcu odkurzyć Dragon Age’a, bo 6 lipca ukaże się Pieśń Leliany. Powinno nam to coś więcej opowiedzieć o losach jednej z ciekawszych postaci w grze i uczuciu jakim darzyła swoją mentorkę – Marjolaine.

Pytanie jednak brzmi czy nie lepiej po prostu zagrać w jakąś inną grę? Trailer mnie nie przekonał, ale mamy zdecydowanie wakacyjny okres, więc kto wie…

3 Responses to “Lelianę lubię, ale czy chce mi się wracać do Dragon Age?”


  1. 1 SimonX
    27 czerwca 2010 o 12:01

    spoko – niech wydaja dodatki
    przez to nie sprzedam Dragon Age chyba nigdy, bo nie przeszedłem jeszcze podstawki 🙂
    a gra mi się podoba i zamierzam ją skończyć i kiedyś zabrać się za dodatki

  2. 2 Verminaard
    28 czerwca 2010 o 17:46

    Hello,

    A ja przedobrzyłem. Skończyłem razem z trzema małymi dodatkami i na myśl o Awakening zrobiło mi się niedobrze. To dobra gra, ale jednak nie na poziomie Arcanum, albo KOTOR.

  3. 30 czerwca 2010 o 09:51

    Na razie 40h i jakoś końca nie widać. Zgodnie z regułą hardcorowca nie wczytuję gry, gdy coś spierniczę i mam niezły burdel w fabule 😉

    Na wakacje „Rozpocznij nową grę” 😛


Comments are currently closed.

Twitter

  • Jak to mawiają: easy cop. 11 hours ago
  • To dropnęło czy nie? 13 hours ago
  • Czy są firmy, które zajmują się przygotowaniem ofert np. dla aut na Otomoto? Nie komisy, sama oferta, fotki etc. 2 days ago
  • Technoznajomi: jaki smartfon tak do 300-400zł, żeby Pokemon GO ruszył i w sumie niewiele więcej? 3 days ago
  • Czego nie cierpię w Japonii: wyciąga z ciebie ostatni grosz tak długo, aż nie przekroczysz progu samolotu. Pokemon… twitter.com/i/web/status/9… 6 days ago

