26
Czer
10

Tumble, bo dobry klon Boom Bloxa nie jest zły

Pierwsza zapowiedź PlayStation Move skłoniła mnie do przejrzenia listy gier z białym logiem Wii, które akurat stały na mojej półce. Najbardziej wtedy czekałem na zapowiedź Boom Bloxa od Electronic Arts i w sumie nadal czekam. Na Wii grało się świetnie, a jedyny zarzut względem mechaniki jaki miałem to lekko niewyrabiający silnik, ale z tym już nie byłoby problemów na PS3.

W międzyczasie jednak Sony zapowiedziało Tumble i wygląda na to, że zaspokoi to mój głód układania i rozwalania klocków. Mechanika praktycznie identyczna co w „grze Stevena Spielberga”, tylko kontroler inny. Jeśli cena będzie odpowiednio atrakcyjna to chyba warto będzie spróbować. To już kolejna gra na Move, którą wpisuję na listę!

1 Response to “Tumble, bo dobry klon Boom Bloxa nie jest zły”


  1. 1 abc
    27 czerwca 2010 o 12:34

    Fajne, fajne. Pogra się we dwóch. Oby była możliwość granie w czterech i powiększanie klocków, gdy ma się dwa kontrolery.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


