24
Czer
10

Pierwsze dwa miesiące PS Plus będą wyglądać tak

Znamy już dokładną rozpiskę rzeczy, które otrzymają subskrybenci nowej usługi sieciowej Sony. Tak, jak wspominał Jack Tretton na konferencji – będą gry z PSNu, PSOne, minisy, dodatki, awatary, tapetki i dema. Grafik SCEE różni się odrobinkę od tego przygotowanego przez SCEA, tutaj zamiast gratisowych 3 miesięcy rejestrując się w początkowym okresie otrzymamy LittleBigPlanet (niestety wersję standardową).

Miesiąc 1: 29 czerwca – 3 sierpnia

  • Dodatkowy bonus wejściowy: LBP (przy wykupieniu abonamentu na rok)
  • gra z PSN: Wipeout HD
  • minis:
    • Field Runners
    • Age of Zombies
  • PSone: Destruction Derby
  • Wersje trial pełnej gry:
    • Shatter
    • Savage Moon
  • Obniżki:
    • LBP God of War Pack – 50%
    • komplet kostiumów z LBP: LocoRoco – 50%
    • Gravity Crash – 20%
    • dodatki do Fat Princess – 20%
  • Dodatki: KillZone 2: Steel & Titanium DLC
  • Automatyczne dema:
    • ModNation Racers
    • Heavy Rain
  • Dynamiczne tematy:
    • z gry LittleBigPlanet
    • “Game Is Just The Start” wyprodukowany przez SCEE
  • 2 awatary z gry Fat Princess

Miesiąc 2: 4 sierpnia – 1 września

  • gra z PSN: Zen Pinball
  • minis:
    • Blast-Off
    • Alien Zombie Death
  • PSone: Medievil
  • Wersja trial pełnej gry:
    • inFamous
    • Mushroom Wars
  • Obniżki:
    • Zen Pinball Earth Defence Table – 20%
    • Warhawk Triple Combo Pack – 50%
    • Super Stardust HD – 20%
    • WipeOutHD Fury – 20%
  • Dodatki: Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack
  • Automatyczne dema:
    • Flower
    • Pixel Junk Shooter
  • Tematy (dynamiczne):
    • temat PlayStation Plus zrobiony przez SCEE
    • temat Heavy Rain Crime Scene
  • 2 awatary z gry Heavy Rain (Ptak i Motyl)

Wszystkie sensowne szczegóły podał Wam Mariusz w swoim wpisie, więc mi pozostało tylko przyjrzeć się ofercie i wspomnieć o cenie w naszym polskim PS Store. Za dopisek ‚+’ przy naszym loginie na PSN zapłacimy odpowiednio 59 zł za 3 miesiące oraz 195 zł, gdy zdecydujemy się na abonament całoroczny.

Osobiście niestety nie znalazłem powodu do wykupienia tej oferty, ponieważ przynajmniej na razie zawiera ona albo tytuły, które już posiadam albo rzeczy, które nie bardzo mnie interesują (np. obniżki na kostiumy do LittleBigPlanet). Inna sprawa, że większość towaru (tego bardziej znaczącego), który w tej w chwili wchodzi w skład usługi pochodzi od samego Sony i jestem bardzo ciekawy czy z czasem uda się namówić innych wydawców, by również ich gry i dodatki pojawiały się w abonamencie PlayStation Plus.

Dla mnie jako użytkownika często kupującego w PS Store na razie wykupienie takiej usługi nie do końca się opłaca, ale jeśli niedawno nabyliście PS3 to jest to chyba świetny sposób, by wejść w świat PlayStation Network i cieszyć się może nie najnowszymi, ale jednymi z lepszych gier w tej usłudze.

6 Responses to “Pierwsze dwa miesiące PS Plus będą wyglądać tak”


  1. 1 ethnoe
    24 czerwca 2010 o 14:57

    Założenie, że nie mogę grać w te gry po zakończeniu subskrypcji kłóci się z moimi przekonaniami, wolę sam kupić grę. Fajnie, gdyby sony umożliwiło zatrzymanie kilku gier (3-4?) na stałe, wtedy bym mógł rozważyć wejście w plusa.

  2. 2 Mariusz Stępień
    24 czerwca 2010 o 15:13

    …a nie sądzisz, że gdybyś mógł w nie grać po wygaśnięciu subskrypcji, to dużo bardziej kłóciłoby się to z rachunkami SCEE? Rozdawaliby gry prawie jak za darmo, na to raczej nie mogą sobie jeszcze pozwolić. Nie to, że ich bronię, cenowo oferta wydaje mi się świetna, jednak programowo nie bardzo mi pasuje. Tak jak większość osób, które są jako tako stałymi klientami PS Sklepiku – najciekawsze rzeczy już dawno kupiłem, a te które jeszcze się nie pojawiły i tak będę musiał kupić, bo pewnie za darmo (w ramach PS Plus) prędko nie dadzą (tak by na start dali jakieś nowe tytuły za free, żeby przyciągnąć klientelę).

    • 3 ethnoe
      24 czerwca 2010 o 17:33

      Zgadzam się 🙂 Wiadomo że chodzi o to, żebym musiał wykupywać co rok nową subskrypcję jeśli chcę pograć w moje ulubione tytuły ściągnięte za darmo. Ale ja patrzę z perspektywy mojej, tj. marudnego klienta. I moim zdaniem fajnym kompromisem byłaby możliwość zatrzymania paru gier na stałe (powiedzmy po 2 latach subskrybowania).

  3. 24 czerwca 2010 o 15:44

    o co chodzi z tymi „automatycznymi demami”? to nie sa wersje trial pelnych gier (chyba), wiec o co z nimi biega?

    • 5 Beniamin Durski
      24 czerwca 2010 o 15:50

      To samo co automatyczne aktualizacje. Potwierdzasz, że chcesz to ssać, ustawiasz godzinę i konsola sama się odpala (np. jak jesteś w pracy), ściąga dema i je instaluje. Dla mnie to bez sensu, bo ja myślałem, że to będzie dla nowych gier, a nie dla staroci…

  4. 6 SimonX
    29 czerwca 2010 o 09:10

    wczytałem się w szczegóły, bo zastanawiam się nad wykupieniem 1 roku i te automatyczne dema to faktycznie jakiś żart… na ch… mi stare dema?? czy ich pogięło? sądziłem, że po prostu każde nowe demko które wychodzi pobierze mi się samo
    a jakieś wybrane stare dema co miesiąc jako automatyczne do pobrania to jakiś kosmiczny absurd :/


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


