19
Czer
10

Na wieszakach #1

Przeglądanie ciuchów w centrach handlowych nie może być inspirujące? A guzik prawda. Dziś podczas szwędactwa w poznańskiej Malcie kilka razy wpadły mi w oko koszulki nawiązujące w pewien sposób czy to do grania, czy retro-pixelartowego stylu. Nie wiem, czy będzie to regułą i jeszcze wpadnę na takie rodzynki, ale na wszelki wypadek do tytułu dodałem numerek 1. Chętnych zobaczenia co na wieszakach zapraszam do rozwinięcia.

Na początek Bershka. Tutaj znalazłem dwie interesujące z naszego punktu widzenia szmatki. Jedna, to nielicencjonowane (albo ja przynajmniej ich nie kojarzę) postaci grające na konsoli, co nazwano mianem Battle of the Year. Rewelacji nie ma, ale na bezrybiu, to wiadomo co. Cena – 49PLN.

Dalej w tym samym sklepie znalazłem jeszcze może nie grową, ale nawiązującą do ostatnich trendów koszulkę. Nie próbowałem, ale wszystko wskazuje, że po założeniu kolorowych okularów będziemy w stanie zobaczyć obraz trójwymiarowy. Jak widać nie tylko konsole i telewizory, ale i branża odzieżowa adoptuje tego typu pomysły. Cena – 69PLN.

Znacznie ciekawiej przedstawia się za to oferta Pull Bear należącego do tego samego koncernu. Tutaj mamy całą kolekcję koszulek z bohaterami komiksów, którzy w końcu w grach również występują. Mi najbardziej się chyba Hulk podoba. Cena – 49PLN.

Poza tym jednak wprowadzono nową linię PIXEL IT BABY!, której nazwa wszystko wyjaśnia. Szczerze powiem, że w sklepie nie wszystkie rysunki rozpoznałem (oglądałem z bliska), ale na zdjęciach są już raczej oczywista. Generalnie niezła robota, szczególnie ta z zapalniczką. Cena – 49PLN za sztukę.

Napisałbym jeszcze o koszulkach od Joystiq Junkies w TK MAXXie, ale na 3 sztuki w rozmiarze M sam wykupiłem dwie (49PLN/sztuka):

Ostała się jeszcze ze Space Invaders, której zdjęcia niestety nie zrobiłem. Niewykluczone jednak, że w innych rozmiarach znajdzie się jeszcze kilka sztuk – trzeba by pogrzebać, na co już mi czasu nie starczyło.

Bardzo się cieszę, że coraz atrakcyjniej zaprojektowane koszulki można dorwać i w naszych sklepach. Jeszcze trochę i Threadless nie będzie potrzebny.

PS Ta koszulka nie ma z grami nic wspólnego, ale pomyślałem, że chcę nią zakończyć wpis. Zabawna. Nie? Ok.

6 Responses to “Na wieszakach #1”


  1. 1 igor
    19 czerwca 2010 o 17:48

    No oprocz tej z okularami i tej z joystick junkies (fajne koszulki tam maja, sam mam jedna, choc niektore wzory nieco sztampowe) to nic ciekawego…

    zaraz, sa Tk Maxxy w Polsce? Gdzie?

    • 2 lookaz
      19 czerwca 2010 o 18:23

      we wroclawiu w renomie jest, ci ktorzy mieli okazje bywac w tk maxx poza krajem mowia, ze niestety jest roznica na niekorzysc naszych, jak to zawsze bywa

  2. 3 deusz
    19 czerwca 2010 o 20:16

    Taką koszulkę ze spidermanem kiedyś na allegro zakupiłem za 29zł 🙂

  3. 4 kazz
    20 czerwca 2010 o 12:16

    Może mi ktoś powiedzieć co jest na tych 3 pozostałych pikselowatych koszulkach? Ja widzę kolejno: psa, twarz ludzką, małpę 😉

    • 5 Xian
      20 czerwca 2010 o 16:14

      Cadillac czy siakiś inny klasyk amerykański, słuchawki i ostatniego niestety nie ogarniam ;]

      Czerwona z piłkarzykami najfajniejsza imho.

  4. 5 sierpnia 2010 o 10:53

    can you buy these shirts in the UK? they are awesome!


Comments are currently closed.

Twitter

  • Jak to mawiają: easy cop. 10 hours ago
  • To dropnęło czy nie? 12 hours ago
  • Czy są firmy, które zajmują się przygotowaniem ofert np. dla aut na Otomoto? Nie komisy, sama oferta, fotki etc. 2 days ago
  • Technoznajomi: jaki smartfon tak do 300-400zł, żeby Pokemon GO ruszył i w sumie niewiele więcej? 3 days ago
  • Czego nie cierpię w Japonii: wyciąga z ciebie ostatni grosz tak długo, aż nie przekroczysz progu samolotu. Pokemon… twitter.com/i/web/status/9… 6 days ago

