16
Czer
10

Multiplayer w Assassin’s Creed: Brotherhood wygląda obiecująco

Ogólnie jestem przeciwnikiem dodawania trybu sieciowego do każdego dużego hitu i liczenie, że dzięki temu gra lepiej się sprzeda czy tam dłużej będzie trwało zanim trafi na rynek wtórny. Po prostu wciągu kilku tygodni od premiery serwery zaczynają pustoszeć, a większość graczy wraca do swoich ulubionych gier sieciowych. Zatem dlaczego piszę, że tryb sieciowy w Brotherhood wygląda obiecująco? Przez ten powyższy filmik.

Przypomina mi się pierwszy, genialny i klimatyczny trailer Assassin’s Creed, który po prostu pokazywał Altaira chodzącego po średniowiecznym mieście. Wtedy wiedziałem, że muszę w tę grę zagrać i tutaj mam podobne odczucia. Oczywiście w przypadku rozgrywki sieciowej trzeba pamiętać, że najważniejszym czynnikiem będzie rozbudowanie i żywotność samego trybu, ale o tym będziemy mogli się przekonać osobiście, bo ma się ukazać ekskluzywna dla PS3 beta. Na razie nie znamy szczegółów, ale wiemy, że odbędzie się ona na jesień i jak informuje nas napis z końca filmiku – będziemy mogli zdobyć kod zamawiając grę przedpremierowo, w którymś ze sklepów w Polsce.

1 Response to “Multiplayer w Assassin’s Creed: Brotherhood wygląda obiecująco”


  1. 1 Shun
    17 czerwca 2010 o 10:55

    Widziałem właśnie gameplay z Multi, jest świetny 😀


Comments are currently closed.

Twitter


