15
Czer
10

Nowy NFS? Jest! Criterion? Jest! Zainteresowanie? Jest!

Trailer najnowsze Need for Speeda nie kupił mnie może natychmiastowo, ale jestem w zasadzie fanem gier od Criterion, więc mam całkiem duże oczekiwania od powrotu do korzeni serii, czyli gry o dobrze znanym podtytule Hot Pursuit.

Z informacji wstępnych dowiedzieliśmy się, że całą karierę będziemy mogli przejść jako ścigany lub ścigający, a wyboru dokonywać będziemy przed rozpoczęciem konkretnego wyścigu. Policjanci, jak również ścigani będą mieli do dyspozycji specjalne umiejętności (odpalane krzyżakiem), które ułatwią pościg lub ucieczkę. Przykłady – u stróża prawa będzie to bomba EMP, a u ściganego niewidzialność lub wytworzenie swojej kopii, która będzie mogła zmylić pościg.

Jeśli chodzi o samochody to będą to wyłącznie najwyższej klasy auta, które zresztą zostały zaprezentowane na trailerze. Samochody sportowe, wyścigowe i egzotyczne to dokładnie to, czego powinniście się spodziewać. Lamborghini Murcielago, Reventon, Bugatti Veyron czy Ford GT to jedne z wielu przykładów.

Model zniszczeń ma nie być tak doskonały, jak w grach w serii Burnout. Powód to oczywiście problemy z licencjonowaniem samochodów do ich totalnej demolki, więc tym razem nie będzie takich kraks jak w najbardziej znanej serii Criterion.

Ważnym elementem rozgrywki ma być multiplayer. Na razie nie są znane dokładne szczegóły, ale wszystko wskazuje na to, że duży nacisk będzie położony na rozgrywkę z przyjaciółmi i zapewne łatwość przyłączenia się do prowadzonych przez nich pościgów i ucieczek.

Gra ukaże się u nas 18 listopada i wyjdzie na PS3, Xboxa 360, PC i Wii. Osobiście jeszcze nie zostałem kupiony, ale jestem na jak najlepszej drodze, a Criterion na pewno pomaga w osiągnięciu zamierzonego celu.

7 Responses to “Nowy NFS? Jest! Criterion? Jest! Zainteresowanie? Jest!”


  1. 1 Mariusz Stępień
    15 czerwca 2010 o 00:18

    Oglądałem na żywca i z całej konferencji to właśnie nowy Hot Pursuit jest tym, na co czekam. Nawet pomimo, że nie zrobił na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia. Przed taką marką po prostu nie potrafię się nie ugiąć. No i mam nadzieję, że będę mógł przejść całą gierkę pozostając tylko i wyłącznie po tej ciemniej stronie mocy… 😉 Bycie wirtualnym policjantem raczej mnie nie interesuje.

  2. 15 czerwca 2010 o 08:49

    no to ja Cie bede ganial, jak dzielni stroze prawa z Uwaga Pirat 🙂
    mnie kupili trasa pokazana na samym poczatku – droga wzdluz wybrzeza (wygladajaca bardzo podobnie do Pacific Coast Highway) jest dla mnie wystarczajacym powodem do zakupu gry.

    • 3 Mariusz Stępień
      16 czerwca 2010 o 15:47

      wyzwanie przyjęte, chociaż w listopadzie to bardziej nas widzę na torze w GT5 🙂

  3. 4 inzynierR
    15 czerwca 2010 o 11:24

    a ja nie zostanę chyba fanem… pomimo tego, że wygląda to rewelacyjnie, ale uważam, że kierowcom, którzy w taki sposób traktują takie samochody należało by krzywdę zrobić… ale to moje zdanie i nie wątpię, że gra może być świetna.

  4. 5 marvelous
    15 czerwca 2010 o 13:07

    żeby jeszcze dodali jakiś fajniejszy model zniszczeń

  5. 15 czerwca 2010 o 15:35

    pokładam duże nadzieje w tym tytule, chciałbym aby powtórzył sukces jedynki, a zarazem bawił społeczność równie co burnout paradise w multiplayerze

  6. 7 Xian
    20 czerwca 2010 o 12:01

    Nowy Burno.. NFS!


Comments are currently closed.

Twitter


