15
Czer
10

Nowy Driver i kolejna mechanika dla graczy niedzielnych?

Na konferencji Ubisoftu w końcu zaprezentowano długo oczekiwaną grę z serii Driver. Otrzymała ona podtytuł San Francisco. Jak zapewniał nas główny projektant oryginalnej gry z PSOne Pan Martin Edmondson ma być to powrót do korzeni serii, więc fani nie powinni chcieć tej gry pominąć.

Niestety potem pojawiły się informacje, które nie do końca są dla mnie zrozumiałe i prawdopodobnie póki samemu nie sprawdzę gry to nie uwierzę w ich sensowność. Otóż okazało się, że po ostatniej części Tanner jest w śpiączce i dzięki super mocy zwanej Shift może przenosić się po prostu do ciał innych kierowców na trasie. Co to dla nas oznacza? Praktycznie, zapewne brak napisu game over, bo jak w pościgu skasujemy auto to zaraz znajdziemy sobie nowe. Z drugiej strony pomysł może być o tyle fajny, że pozwoli wprowadzić jakąś strategię do samych pościgów, jak choćby przejmowanie ciężarówek jadących z naprzeciwka by zablokować drogę. Na razie jestem jednak bardzo sceptyczny.

Gra ma cały czas trzymać 60 klatek, data premiery nie jest jeszcze znana, ale wiemy już, że swoją formę astralną będą miały wersje na PS3, Xboxa 360, Wii i PC. Gra ma posiadać również tryb multiplayer, który jak zapewniają twórcy nie będzie tylko dodatkiem.

Reklamy

1 Response to “Nowy Driver i kolejna mechanika dla graczy niedzielnych?”


  1. 15 czerwca 2010 o 10:29

    Shift to faktycznie sprawa dyskusyjna, ale oni chcą też dotrzeć do każuali, więc musieli pójść na jakiś kompromis. W materiale dla Gamespotu widać, jak koleś w momencie pościgu przeskakuje za stery ciężarówki i rozwala ściganego 🙂 Skoro przy aucie jestem – dla mnie plus za fajny model jazdy, widać, że trzeba kontrować w poślizgach, a sama animacja kierownicy jest naprawdę niezła.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


%d blogerów lubi to: