14
Czer
10

Oficjalna nazwa Natala to Kinect? I na deser nowy model Xboksa 360

Spokojnie, póki co to tylko plotka, ale powyższy banner, który ponoć pojawił się ciut za wcześnie na włoskiej stronie Console-Tribe, wydaje się być całkiem prawdziwy. Znamy więc prawdopodobną, oficjalną nazwę dla Natala – Kinect Podoba się Wam? Mi średnio.

Ale to nie wszystko, bo jest też odświeżony model Xboksa 360. Nieco mniejsze rozmiary, w standardzie dysk 250GB i zintegrowana karta WiFi (niemożliwe!). Zwróćcie uwagę na rozmieszczenie otworów wentylacyjnych. Pamiętacie tajemniczą płytę główną do Xboksa 360 o kodowej nazwie Valhalla, o zmniejszonych rozmiarach i znacznie uproszczonym systemem chłodzenia? Na pierwszy rzut oka pasuje ona do nowej obudowy Xboksa – nawet otwory wentylacyjne pokrywają się z wiatrakiem. Żaden to dowód, ale kto wie… Generalnie mnie nowy wygląd konsoli jakoś nie powalił, jednak wstrzymam się z ostatecznym osądem aż pojawią się lepszej jakości materiały.

AKTUALIZACJA: Ok, to już chyba nie ma wątpliwości. Microsoft wydał oficjalną notkę prasową, w której pada nazwa Kinect. Pojawiły się też nazwy gier i krótkie opisy:

  • Kinectimals – chodowanie wirtualnych kotków, 20 różnych gatunków do wyboru
  • Joyride – wyścigi, w których używa się rąk do kierowania pojazdu nieistniejącą kierownicą
  • Kinect Sports – wiadomo, sport. Kilka dyscyplin
  • Kinect Adventures – pływanie pontonem
  • Dance Central – taneczna gra robiona we współpracy z MTV Games
  • Star Wars, Disney – pojawią się różne tytuły z postaciami LucasArts i Disneya

To wszystko brzmi jak zupełnie nie dla mnie.

[za NeoGAF]

11 Responses to “Oficjalna nazwa Natala to Kinect? I na deser nowy model Xboksa 360”


  1. 14 czerwca 2010 o 01:25

    pierwsza mysl… alez toto brzydkie jest.

  2. 2 SimonX
    14 czerwca 2010 o 06:08

    Kinect… nie podoba mi się
    konsola nowa też nie bardzo – jakaś taka powykręcana
    może na lepszych większych zdjęciach będzie lepiej wyglądała

  3. 14 czerwca 2010 o 07:01

    Konsola wyglada na tej fotce na troche „dziwną”, nie interesuje mnie póki co.
    Kinect… no niech będzie, w sumie też mnie wali bo taki zestaw gier kompletnie nie dla mnie.

    Dawać LIVE’a i fajne gry, najlepiej nowe marki 🙂

  4. 4 Makimura
    14 czerwca 2010 o 07:08

    Nie wiem kto wymyślił to dziwne wygiecie przedniego panelu i szkaradny otwór wentylacyjny. To potworek jakiś. Ps3 slim przy tym czymś to miss Podlasia. Ale ta gra z kotkami mnie intryguje :).

  5. 14 czerwca 2010 o 08:58

    a mi sie ten nowy X podoba. tylko ciekaw jestem, czy mozna go bedzie polozyc na boku, bo jesli nie to lipa troszke. wbudowane wifi = wieksza szansa, ze w koncu sie na Xa skusze. czekam na jakies szczegoly.

  6. 6 Xian
    14 czerwca 2010 o 09:27

    Podoba mi się! Dużo ładniejsza moim zdaniem od podstawowej wersji.

  7. 7 adekk
    14 czerwca 2010 o 09:31

    Mi również się podoba. Patrząc na niego przypomina mi się taki stary serial 🙂 :

    Mam tylko nadzieje, że nie będzie mrugał tak na czerwono.

  8. 8 marvelous
    14 czerwca 2010 o 12:05

    Mi także się podoba, w moim mniemaniu wypada zdecydowanie lepiej od Slima.

  9. 9 dzikq
    14 czerwca 2010 o 14:07

    Mnie się podoba. Bardzo dobry design!

  10. 10 deusz
    14 czerwca 2010 o 14:50

    Jak dla mnie nowy design jest rewelacyjny. Na pewno lepszy od obecnego…

  11. 11 Razer
    14 czerwca 2010 o 15:48

    Fajny design, odważnie nawiązujący do stylistyki lat 80tych 🙂 A „kinekt”? Jaka by to nazwa nie była to i tak po jakimś czasie się przyjmie, podobnie jak Wii zamiast Revolution.


Comments are currently closed.

