12
Czer
10

Trailer Gran Turismo 5 – rewolucja (?), której czegoś brakuje

Czego brakuje najnowszej części Gran Turismo 5? Przede wszystkim daty wydania, choć to może być kwestia kilku dni, w końcu Sony musiało zostawić sobie jakieś niespodzianki na E3. Patrząc jednak na materiał to mamy kolejny mistrzowsko wykonany trailer w stylu Polyphony Digital – świetne ujęcia, dobre tempo i rewelacyjnie dobrana muzyka. Aż na drobną chwilę znowu poczułem, że chciałbym w to zagrać, tylko ile można czekać…

No i ja koniec się pytam gdzie ta rewolucja?

PS O wnętrzach aut chyba nie muszę nawet wspominać, bo wszyscy zauważyli geniusz panów z PD w tej kwestii, prawda?

5 Responses to “Trailer Gran Turismo 5 – rewolucja (?), której czegoś brakuje”


  1. 1 Mariusz Stępień
    12 czerwca 2010 o 10:04

    Prawda, już dawno 🙂

  2. 2 Mariusz Stępień
    12 czerwca 2010 o 10:06

    …a rewolucją będzie może samo zjawisko pojawienia się gry na rynku 😉

  3. 12 czerwca 2010 o 10:18

    Ucieszyłem się, gdy przeczytałem, że dziś dostaniemy nowy trailer GT5, naprawdę. I cóż wizualnie super, cudne auta, wspaniałe tory… Tylko co z tego, skoro większość (wszystkie?) tych ujęć już widzieliśmy?

    Gdyby chociaż pokazali kilka ujęć z zaprezentowanymi zmiennymi warunkami atmosferycznymi, to nie, powrzucali urywki ze starych trailerów, pfff.

    Czekam aż Yamauchi wypowie ustami swojego translatora więcej konkretów, np. kiedy do cholery to w końcu wyjdzie?

    P.S. Yamauchi… kończ waść, wstydu oszczędź!

  4. 4 deusz
    12 czerwca 2010 o 14:16

    Czekajcie sobie, czekajcie, a ja w tym czasie mam już 29lvl kierowcy w Forza 3 😛 A tak na serio, to jeśli ta gra będzie tak dobra ja zapowiadają ją panowie z PD, to może zmusi mnie to do zakupu PS3:)

  5. 5 SimonX
    12 czerwca 2010 o 16:55

    mówcie co chcecie, ale dla mnie to jest MIAZGA 🙂
    auta zachowują się genialnie – podskakują naturalnie na nierównościach, zawieszenie pracuje jak trzeba, grafika obłędna, to ujęcie na zawrotkę w mieście (0:37) – MIAZGA
    i ogólnie to jak widzę taki trailer, to myślę o zakupie w dniu premiery, co jest mega hypem jak na mnie 🙂 zwlaszcza biorąc pod uwage, ze ostatnio jakos gry mnie powoli nudza…


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 29 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

