08
Czer
10

Uwaga! Będą trudności w ściągnięciu Joe Danger (plus teoria spiskowa)

Jak poinformował menadżer społeczności jutro, 9 czerwca od godziny 17 PlayStation Network będzie przechodzić prace konserwacyjne, aż do 5:30 rano dnia następnego. Niestety jest to dzień aktualizacji europejskiego PS Store, więc w związku z tym Sony obiecuje przeprowadzić ją o wcześniejszej godzinie, abyśmy zdążyli dokonać zakupów. No, a będzie co kupować, bo akurat w tym tygodniu wychodzi Joe Danger, który póki co zbiera rewelacyjne oceny.

Podczas prac konserwacyjnych nie będzie możliwości wejścia do PS Store, rejestracji nowego konta oraz zarządzania już założonymi. Nadal natomiast powinniśmy móc grać przez sieć, jeśli zalogujemy się przed godziną 17. Jeśli zaś chodzi o zakupy w PS Store to zapewne większość z nas będzie w tym czasie w pracy, ale pamiętajcie, że posiadacze PSP mogą skorzystać z opcji Remote Play, by dokonać zakupów będąc w obszarze WiFi.

No i teraz już na spokojnie możemy sobie przeanalizować po co Sony potrzebuje, aż 12 godzinnej przerwy konserwacyjnej? Czyżby szykowali się do wprowadzenia PlayStation Network Plus, już bezpośrednio na E3? Byłoby świetnie, choć może również chodzić o rozszerzenie usługi Video Store na kolejne kraje lub po prostu przygotowanie pod kolejny firmware, który przypuszczalnie pojawi się w tym czasie.

[via forum PS]

5 Responses to “Uwaga! Będą trudności w ściągnięciu Joe Danger (plus teoria spiskowa)”


  1. 1 SimonX
    8 czerwca 2010 o 14:44

    jak to przeczytałem na tweeterze, strasznie się zdziwiłem tak długą przerwą
    może być jakaś ciekawa niespodzianka 🙂

  2. 2 Mariusz Stępień
    8 czerwca 2010 o 18:03

    „Jeśli zaś chodzi o zakupy w PS Store to zapewne większość z nas będzie w tym czasie w pracy […]”

    Coś pokręciłeś Emielu, albo ja jestem zakręcony. Przerwa od 17 do 5:30, tak? Nie wiem jak inni, ale w tygodniu to właśnie w tych godzinach zdarza mi się mieszkać najczęściej 😉

    Chyba poczekam dziś do nocy i pobiorę sobie ze Stanów, nie mam żadnych wątpliwości, że gierka zarządzi. No i wychodzi na to, że bardziej się przejąłem brakiem dostępu do PS Sklepiku, niż ciekaw jestem co oni tam knują za plecami 😉

  3. 3 abc
    8 czerwca 2010 o 19:44

    Wiem, ale nie powiem.

  4. 4 Wynmacher
    9 czerwca 2010 o 19:05

    3D będzie działać na zwykłych TV 😛

  5. 5 Wynmacher
    9 czerwca 2010 o 19:06

    3D dzałające na zwykłych TV 😛


Comments are currently closed.

