04
Czer
10

inFamous 2, czyli kolejna niespodzianka Sony odkryta

Myślicie, że Sony postanowiło zastosować nowatorski plan, w którym wszystkie ważne tytuły odkryje jeszcze przed targami? Były już LittleBigPlanet 2, Killzone 3, a teraz czas na inFamous 2.

Za wiele na razie się nie dowiedzieliśmy mając tylko okładkę najnowszego Game Informera, ale najbardziej zauważalna zmiana dotyczy chyba samego bohatera. Jak wskazuje magazyn jest to nadal znany z części pierwszej Cole MacGrath, choć nie wygląda. Do tego w inFamous 2 znajdziemy nowe miasto, nowe moce i kolejnego supersilnego przeciwnika do pokonania. Pomimo modyfikacji, które trudno ocenić patrząc tylko po okładce (będzie nadal komiksowy styl?), muszę powiedzieć, że bardzo czekam na kolejną produkcję Sucker Punch. Dlaczego? Bo to jeden z tych niewielu sandboxów, które ukończyłem i nawet zapamiętałem jaka była historia.

PS Mamy jeszcze ponad tydzień do rozpoczęcia targów, więc myślicie, że Sony odkryje jeszcze jakieś karty? Może Motorstorm 3?

[via gameinformer]

1 Response to “inFamous 2, czyli kolejna niespodzianka Sony odkryta”


  1. 5 czerwca 2010 o 11:22

    ja również byłem zachwycony Infamous. Przeszedłem bardzo dokładnie 2 razy 🙂


Comments are currently closed.

