01
Czer
10

Czy Sony wie co sprzedaje?

Całkiem niedawno miałem okazję przechodzić wokół stanowiska promocyjnego Modnation Racers i tak jak zawsze, przez wrodzoną ciekawość, nie omieszkałem sprawdzić jak idzie reklamowanie najnowszej gry SCEPu. Dzieciaki właśnie zagrywały się na podzielonym ekranie, więc przemiła hostessa wręczyła mi całkiem porządnie wykonaną broszurkę informacyjną. Niestety jej treść dość mocno rozczarowuje.

Drobne literówki pomijam, bo to może zdarzyć się nawet najlepszym, ale jak to możliwe, że w ulotce promocyjnej wyprodukowanej przez samo Sony znalazłem przynajmniej dwa dość znaczące błędy odnośnie promowanych przez nich produktów.

Dla wyjaśnienia: w LBP na PSP można grać jedynie samemu, a w Modnation Racers dostępny jest tryb wyścigu na podzielonym ekranie dla 4 osób, tak zresztą była prezentowana gra. Czyżby zatem ktoś nie był do końca pewny co sprzedaje?

Żeby nie wyszło jednak, że jestem ten zły to powiem, że samą inicjatywę bardzo pochwalam i cieszy mnie, że gry są coraz silniej reklamowane w naszym kraju. Patrząc po reakcjach grających wydaje mi się, że Modnation Racers może być całkiem udanym prezentem z okazji dnia dziecka.

1 Response to “Czy Sony wie co sprzedaje?”


  1. 1 Reven
    2 czerwca 2010 o 02:21

    A z tym LBP nie jest przypadkiem tak, że da się grać we dwóch, ale w trybie ad-hoc? Może nie tyle grać, co zajść w nimi w interakcję?


Comments are currently closed.

