26
Maj
10

Final Fantasy IX już dostępne u nas

Co prawda takie wpisy nie pojawiają się na Niezgranych zbyt często, a w zasadzie wcale, bo od tego macie wiele innych bezpośrednio informacyjnych portali, ale wyjście Final Fantasy IX to okazja specjalna i postanowiłem z niej skorzystać. Tym razem Europa wyprzedziła Stany Zjednoczone i ten klasyk z PSOne pojawił się dzisiaj na PS Store w cenie 36zł.

Osobiście, tę część darzę specjalnym sentymentem, ponieważ jest to jedyna gra z serii, której przejścia się podjąłem i dwukrotnie odniosłem porażkę. Nie będę Was zatem zachęcał do zakupu, chociaż wiem, że zdania na jej temat są podzielone i wiele osób FF IX chwali, do mnie niestety nie przemówiła stylistyka postaci, które od coraz bardziej realnych (VII->VIII->) przeszły w coś całkiem dziwacznego.

Pozostaje cieszyć się z małego zwycięstwa naszego kontynentu, będzie co wymieniać za Monkey Island, którego na europejskim PS Store nie możemy się doczekać.

2 Responses to “Final Fantasy IX już dostępne u nas”


  1. 1 Xian
    26 Maj 2010 o 20:24

    Jedyna część którą ukończyłem póki co. Wszystko było cacy z paroma wyjątkami:
    – ostatnia płyta to jedno wielkie wtf? niepotrzebne wydarzenia fabuła pięknie zamykała się na 3ci krążku, ale nieee musieli powydziwiać..
    – główny bohater jest najmniej ciekawą postacią z wszystkich dostepnych i jestesmy na niego skazani przez całą gre,
    – Amarant dołącza do drużyna taaaaak późno, że nie ma czasu się z nim zżyć i w ogóle,
    – uber boss Ozma to pomyłka podobnie zresztą jak…
    – finałowy boss,
    – karcianka ssie niemiłosiernie jest totalnie losowa i w gruncie rzeczy wygrana zależy tylko i wyłącznie od szczęścia,
    – odblokowanie ultimate weapon dla Steinera jest chore i zabija sens gry.

    9/10 ;]

  2. 2 Ryslaw
    27 Maj 2010 o 13:50

    O, jedyne FF, w jakie nie grałem, więc pewnie zakupię. Będzie jak znalazł na PSP.


Comments are currently closed.

Twitter


