25
Maj
10

PSN+, czyli darmowe Minisy, obniżki, ekskluzywne DLC i wiele więcej?

Plus też jest ważny!

Kolejne plotki o nowej, płatnej usłudze dostępnej na PlayStation Network zdają się nie mieć końca, więc możecie spokojnie założyć, że na E3 czeka nas oficjalne ujawnienie oferty, która według źródeł Joystiq będzie nazywać się PSN+.

Z informacji, które udało się uzyskać wynika, że subskrybenci otrzymają dostęp do zestawu Minisów i klasyków PSOne, które co jakiś czas będą ulegać rotacji. Potwierdziły się również przecieki o dodatkowej zawartości do ściągnięcia w grach, obniżkach w PS Store oraz jednogodzinnym demie gier.

Zgodnie z plotkami dostęp do rozmów głosowych niezależnie od gier również będzie wchodził w skład usługi PSN+, podobnie jak możliwość automatycznego ściągania łatek do swoich gier. Ma to działać na takiej zasadzie, że nasze PS3 będzie sprawdzać listę ostatnio granych tytułów i pobierać do nich wszystkie konieczne poprawki.

Cena nie jest jeszcze znana, ale Joystiq spekuluje, że będzie to około 10$ za miesiąc, czyli całkiem sporo. Oczywiście ocenić sensowność wykupywania takiej usługi będzie można jedynie wtedy, gdy pozna się wszelki szczegóły, więc będziemy musieli zaczekać do E3 z naszymi analizami/narzekaniami.

Bardzo chciałbym, żeby jakość i możliwości rozmów głosowych była porównywalna z grupami na Xbox Live. Jeśli tak będzie to bez dwóch zdań Sony zdobędzie moje pieniądze.

5 Responses to “PSN+, czyli darmowe Minisy, obniżki, ekskluzywne DLC i wiele więcej?”


  1. 1 Mariusz Stępień
    25 Maj 2010 o 19:43

    Osobiście nie mogę się doczekać. Wierzę, że wymyślą coś ekstra. Rozmowy głosowe akurat najmniej mnie interesują, liczę raczej na różne „bonusy”. Zastanawia mnie tylko jakie będą różnice pomiędzy EU/US, czy spokojnie wystarczy wykupienie takiej usługi w rodzimym sklepiku, czy tak jak teraz – trzeba będzie się wspomagać zakupami za granicą… z drugiej strony płacić 2 razy za to samo… no nie wiem, się zobaczy 😉

  2. 2 ethnoe
    25 Maj 2010 o 20:39

    Jak na razie nie widzę nic co by mnie skusiło.. wolę kupować te gry które sam wybiorę. Chyba że będą się pojawiać DLC fajne, ale pewnie będą do kupienia też poza PSN+.
    Niech będzie, ale sam nie skorzystam.

  3. 25 Maj 2010 o 22:41

    pozyjemy, zobaczymy.
    w sumie mam kilku znajomych, z ktorymi fajnie by bylo miec mozliwosc pogadac niezaleznie od tego, w co sie aktualnie gra – ale jesli bedzie to polegac na tym, ze i oni i ja bedziemy musieli miec wykupione PSN+ to srednio to widze. za 10 EUR to ja mam nielimitowane rozmowy przez 120 dni w roznych SIPach 😉
    czekam na oficjalne szczegoly dotyczace tego, co bedzie oferowane i za ile. kiedy to E3 sie zaczyna?

  4. 4 skylight
    26 Maj 2010 o 13:03

    Sam chat mnie nie bierze. Nie gra online to i lista znajomych jest mizerna. Ciekawią mnie różne opcje związane z PS Store ale Sony będzie ciężko przekonać mnie żebym miesiąc w miesiąc płacił $10.


Comments are currently closed.

Twitter


