21
Maj
10

Niszczą moje marzenia – powstaje gra Top Gun

Niestety nie będzie to gra o siatkówce.

Z reguły wokół nowych zapowiedzi gier przechodzę całkowicie obojętnie, bo podświadomie wiem, że zdążę się już danym tytułem konkretnie znudzić zanim będzie on miał premierę. Jeśli jednak chodzi o Top Gun to nie mogę sobie na to pozwolić, to przecież kawałek mojego dzieciństwa.

Nie wiem dlaczego ktoś wpadł na pomysł wskrzeszania tak starej i zapomnianej marki, ale od zawsze pragnąłem, żeby zrobiono prawdziwą grę (iPhone’a i inne takie pomijam…) na podstawie tego stareńkiego filmu z Tomem Cruisem.  Niestety nie wygląda na to, żeby była to ambitna produkcja, w której zobaczymy jak Iceman walczy z Maverickiem, chociaż zatrudnienie oryginalnego scenarzysty, czyli Jacka Eppsa Juniora może dawać pewne nadzieje.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę to będzie ona podzielona na trzy części – wprowadzenie, szkołę latania, by zostać prawdziwym asem przestworzy, a potem troszkę walki z Rosjanami (jak na sam koniec filmu). Pojawi się również dość standardowe multi – deathmatch, tdm, Top Gun (latamy ze skrzydłowym przeciwko parom przeciwników), Bombing Run (bronimy i atakujemy bazy) oraz Capture the Flag. Z charakteru wygląda to na dość luźny arcade, o cenie w granicach 10$.

Niestety gra w tej chwili wygląda obrzydliwie wręcz (jak na PS3) i mam nadzieję, że zdąży sporo wyładnieć, bo na razie to wygląda jak epoka PS2. Za produkcje odpowiada Doublesix (Burn Zombie Burn!), a gra ukaże się na PS3, PC i Macu. Ja z sentymentu pewnie kupię, ale już teraz wiem, że to nie będzie ten Top Gun, na którego czekam, od kiedy byłem mały…

7 Responses to “Niszczą moje marzenia – powstaje gra Top Gun”


  1. 1 SimonX
    21 Maj 2010 o 10:23

    kurde – w takiej grze grafika jest bardzo ważna – jak można wypuścić coś z tak gównianą grafiką? 😦 sony powinno dbać jakoś o jakość gier na swoją konsolkę i nie pozwalać na takie kwiatki

  2. 2 inzynierR
    21 Maj 2010 o 10:23

    nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!1

  3. 3 marvelous
    21 Maj 2010 o 12:38

    Top-Gun na Pegasusa, to była jedna z fajniejszych gier.

  4. 4 Xian
    21 Maj 2010 o 17:45

    Ehh może muzyka będzie na licencji chociaż, to będzie można przymknąć oko na grafike i walczyć przy ‚Dangerzonie’ ;]

  5. 5 Mariusz Stępień
    21 Maj 2010 o 20:43

    …a ja też się skuszę 🙂 Do tej pory wydali Burn Zombie Burn na PSN. Nie grałem, ale chyba nie jest taki tragiczny, więc może jednak dadzą radę.

  6. 6 k0n
    21 Maj 2010 o 22:09

    Ugh, po tych screenshotach – wygląda bardziej na kiepski fake gry na PSP, niż grę na obecną generację ‚dużych’ konsol… ten HUD – wprost obrzydliwy i fatalnie wpasowany.

  7. 7 kimsim
    24 Maj 2010 o 09:07

    Emielu ale na PC powstała już gra Top Gun. To było w latach 90. Z tego co pamiętam dostała w Secret Service coś około 80/100.


Comments are currently closed.

Twitter

  • Jaka jest szansa, że na locie do Tokio koło Ciebie siądzie Anita Włodarczyk? Jak widać, jest. 😱🇯🇵 15 hours ago
  • Wiem, że jestem late to the party, ale Nocny Kochanek... 🙈❤️❤️❤️🤷‍♂️ 16 hours ago
  • RT @ZachHonig: Austrian and Turkish have onboard chefs, and this is how they cook/plate so consistently - DO&CO's in-house video production… 5 days ago
  • 13 grudnia 2011, wypuszczamy preskę o nowym layoucie Niezgranych, z inwestorem. #dobreczasy https://t.co/BMNO5lnTBf 1 week ago
  • Nowa appka Hulu - wow jaka ładna. 1 week ago

