20
Maj
10

Fajna koszulka: Mario w pierdlu i GhostClothing kontraatakuje

Taka jak powyżej – prawda, że ładna? Przynajmniej niebrzydka. Dostępna na GlennzTees za niespełna 20$ + wysyłka (ok. 10 dolców).

Przy okazji warto wspomnieć, że GhostClothing wypuściło już drugi wzór. Też fajny. Taki:

Reklamy

1 Response to “Fajna koszulka: Mario w pierdlu i GhostClothing kontraatakuje”


  1. 20 Maj 2010 o 23:19

    Play.com tez ma fajna promocje na koszulki – jest troche wzorow z gier video (Lego Star Wars!, gdyby nie to, ze mam juz 3 koszulki ze szturmowcami, to zamowilbym kolejna). linka: http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/3-/132628/2-/Promo.html


Comments are currently closed.

Twitter


%d blogerów lubi to: