18
Maj
10

Masz za dużo żelu we włosach, czyli nowa reklama z Kevinem Butlerem

Ok, to jest najlepsza reklamówka jaką widziałem ostatnimi czasy. I co ciekawe, postać Kevina Butlera jest tylko częściowym powodem. Nie chcę Wam psuć niespodzianki, po prostu włącznie odtwarzanie.

7 Responses to “Masz za dużo żelu we włosach, czyli nowa reklama z Kevinem Butlerem”


  1. 1 inzynierR
    18 Maj 2010 o 18:36

    uuuu… fajne rymowanki ;]

  2. 18 Maj 2010 o 18:54

    W tej reklamie nie ma nic ciekawego. Za dluga, za nudna i smieszna tylko dla nerdów.

    • 3 Beniamin Durski
      18 Maj 2010 o 20:48

      Bo to nie jest reklama w zasadzie. To artist spotlight dla Modnation Racers, więc wątpię, żeby był puszczany w telewizji. Mimo wszystko zrobiony z jajem i ja się uśmiechnąłem, szczególnie, że Jack jak na sztywniaka z góry firmy daje radę.

  3. 4 abc
    18 Maj 2010 o 19:33

    UWAGA, psuję nie spodziankę

    ,
    .
    .

    Jack Tretton jest zajebisty, powinni we dwóch prowadzić E3.

  4. 5 PowerControls
    18 Maj 2010 o 19:44

    Przez nerdow rozumiesz pracownikow duzych korporacji? Mnie smieszy, bo non-stop slysze podobny jezyk w pracy. Normalnie wzmianka o „performance review” przyprawia mnie o dreszcze. Tu sie usmiechnalem. Tak czy owak, VP of Washing My Car rzadzi:)

  5. 6 habern
    19 Maj 2010 o 07:40

    Dobre jak zawsze 😀

  6. 7 webi
    25 Maj 2010 o 07:50

    Czyżby kolejna reklama Butlera dotyczyła „małej gry wyscigowej” GT5 ? hehe 🙂 Oby 🙂


Comments are currently closed.

Twitter


