13
Maj
10

Kurohyou: Ryu ga gotoku shinshou czyli odmłodzony Kiryuu na małej konsoli

Wcześniej zapowiadany jako Project K, Kurohyou: Ryu ga gotoku shinshou (クロヒョウ龍が如く新章) to kolejna część z cyklu Yakuza od Toshihiro Nagoshiego. Tym razem Kiryuu Kazuma jest zamieniony na młodszego Ryuuya Ukyo, który wozi się jednak po lokacjach znanych już z poprzednich części. Konsola docelowa to też już nie PS3, lecz małe PSP, które ma otrzymać jednak potężną dawkę historii z ponad setką zadań pobocznych i 5 godzinami rozmów (nareszcie na PSP stało się możliwe to, co na PS3 nie wyszło). Zobaczcie zresztą trailer, który częściowo zaopatrzony został w angielskie napisy. Gra zapowiada się jeszcze brutalniej niż poprzednie części, jednak przynajmniej mnie ta stylistyka nie razi. Swoją drogą, chętnie bym kiedyś przeczytał jakąś pracę naukową porównującą przemoc w japońskiej i zachodniej kulturze popularnej. Tylko ja tak mam, że przy tej drugiej czuję się zniesmaczony, a pierwsza wywołuje odczucia jak najbardziej pozytywne? To może złe słowo, ale mnie przynajmniej nie razi. Jakby nie było, premiera najnowszej gry Nagoshiego 22 września w Japonii. Będzie w sam raz na TGSowe zakupy.

2 Responses to “Kurohyou: Ryu ga gotoku shinshou czyli odmłodzony Kiryuu na małej konsoli”


  1. 1 angh
    16 Maj 2010 o 15:13

    „Tylko ja tak mam, że przy tej drugiej czuję się zniesmaczony, a pierwsza wywołuje odczucia jak najbardziej pozytywne?”

    Nie;) chyba kwestia kulturowa. Jakos… kultura Japoni nie ma tych wszystkich naszych multi – nalecialosci… 😉


Comments are currently closed.

