12
Maj
10

Kolejna ciekawa promocja na gry Electronic Arts

Promocja obowiązuje we wszystkich sklepach sieci Saturn od jutra i jak widać można zakupić naprawdę świeże gry w bardzo dobrej cenie. Skate 3 miał premierę kilka dni temu, a wychodzi na to, że do zestawu możemy dołożyć jeszcze również całkiem świeże FIFA World Cup 2010 lub Battlefield Bad Company 2. Na Xboksie lista jest rozszerzona jeszcze o Mass Effect 2 oraz Left 4 Dead 2, ale w sumie obie te gry chyba lepiej poszukać gdzieś osobno taniej.

PS Z tego co wiem, to podobna akcja prawdopodobnie trafi również do naszych ulubionych sklepów konsolowych (pewnie Ultima, sklep PSX Extreme, Gram), więc jeśli nie przepadacie za zakupami w wielkich sieciach lub po prostu macie daleko do najbliższego Saturna, to i tak będzie mieli szansę zakupić gry EA taniej.

4 Responses to “Kolejna ciekawa promocja na gry Electronic Arts”


  1. 1 SimonX
    12 Maj 2010 o 15:11

    moj zestaw to byłoby BC2 i skate3, albo Dantes Inferno
    tylko kasy jakoś już nie mam w tym miesiącu 😦

  2. 2 Mariusz Stępień
    12 Maj 2010 o 16:58

    o, konkret-promocja, tak się zapierałem, że World Cup mnie interesuje, ale w zestawie z BC2 za 170 zeta… moje zainteresowanie drastycznie wzrosło. teraz jakaś recka by się przydała czy coś… tak tak, do Ciebie mówię 😉

  3. 3 deusz
    12 Maj 2010 o 18:03

    Do Saturna mam za daleko więc czekam na jakieś internetowe promocje. Pewnie bym się skusił na BD2 i Skate 3 i znowu przy Skate bym klną, że nie mam sprawnych rączek chińczyka i nie daję rady robić końcowych wyzwań… Ale i tak kocham tę grę 🙂

  4. 4 skylight
    13 Maj 2010 o 19:00

    Na ultimie jest promocja ale za 199 + 1 zł. Może i bym się zastanawiał gdyby Saturn nie pokazał, że można lepiej. Odpuszczam.


Comments are currently closed.

Twitter


