10
Maj
10

Space Invaders? Arkanoid? Death Rally? Puzzle Bobble? Lemmingi? Nie, to wszystko LittleBigPlanet 2!

No dobra, oficjalnie już LBP2 staje się moim faworytem na grę roku. To, co pokazali panowie z Media Molecule w tych dwóch krótkich minutach to praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia gier. Początki na pewno będą trudne, ale jak tu nie powiedzieć „WOW”, gdy się widzi rozszerzającą się listę wszystkich dostępnych obiektów. No i przy pierwszym odpaleniu LBP2 i tak będziemy mieli dostęp do 2 milionów plansz z jedynki, więc nikt nie powinien się nudzić.

Nie mogę wyjść z podziwu jak ogromne możliwości to daje graczom, teraz dopiero będzie można sprawdzić własną siłę wyobraźni i to już zimą tego roku.

Dużo więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry (jest po polsku), skąd pochodzą też nowe obrazki.

[PS Blog]

10 Responses to “Space Invaders? Arkanoid? Death Rally? Puzzle Bobble? Lemmingi? Nie, to wszystko LittleBigPlanet 2!”


  1. 1 ethnoe
    10 Maj 2010 o 14:39

    Wow! Akurat dzisiaj dostałem jedynkę i spróbuję jak to wygląda, ale już chcę dwójkę 😀 Świetny trailer, świetna muzyczka, +1 dla MM.

  2. 2 rynek
    10 Maj 2010 o 16:29

    Cóż to za utwór?

  3. 3 deusz
    10 Maj 2010 o 17:10

    Powoli zaczynam w to wierzyć 🙂

  4. 4 Mariusz Stępień
    10 Maj 2010 o 17:15

    No, ten trailer to nawet z czarnym tłem tylko by mi się podobał, nuta zajebista.

  5. 5 kazz
    10 Maj 2010 o 17:46

    Muzyka bardzo fajna

  6. 6 igor
    10 Maj 2010 o 18:24

    Sleepyhead by Passion Pit: http://bit.ly/F5WRa (dzięki, twitter)

    wszystko brzmi pieknie, ale przecież w jedynce ile było tak naprawdę fajnych poziomów? Bo ja niestety nie widziałem w „highest rated” żadnego levelu, który by się chociaż zbliżał do poziomu znanego z tej oryginalnej 50ki. Fakt, było parę perełek jak np. gameoflife przeniesiona do LBP (!!), ale ogólnie – zawód wg mnie.

  7. 7 skylight
    10 Maj 2010 o 19:08

    Sony ma chyba jednak jakiś plan wydawniczy skoro wszyscy myśleli, że się wypstrykali z dużych tytułów a tu taka niespodzianka. Nie dziwię się też dlaczego wchłonęli MM jako studio wewnętrzne. Zwiastun kopie zadek.

  8. 8 BoberPL
    10 Maj 2010 o 20:29

    Szczerze? Dostałem gęsiej skórki z wrażenia ;D

  9. 9 SimonX
    11 Maj 2010 o 09:38

    ja pod wpływem ostatnich doniesień odkurzyłem pudełko z LBP i pograłem sobie wczoraj w kilka losowych poziomów stworzonych przez graczy
    i swietnie sie bawilem 🙂
    ta gra jest naprawdę wielka

  10. 10 webi
    11 Maj 2010 o 10:10

    @igor
    Nie wiem kiedy ostatnio grałes w LBP ale jak jakis czas temu odkurzyłem tę gierkę po paru miechach zapomnienia to ani jeden lvl z tych najwyzej punktowanych mnie nie rozczarował.


Comments are currently closed.

