04
Maj
10

Daj ile możesz i ściągaj 5 gier

The Humble Indie Bundle to nowa inicjatywa skierowana do graczy… Chciałem ich jakoś określić, ale tak naprawdę do wszystkich graczy. Po obejrzeniu powyższego filmiku powinniście już wiedzieć o co chodzi – za 5 niezależnych gier zapłaćcie ile łaska, a następnie ściągnijcie je w wersji na PC, Maca lub Linuxa i grajcie ile wlezie. Dodatkowo sami możecie wybrać, czy pieniądze mają iść na cele charytatywne, dla deweloperów czy też tu i tu. W momencie pisania tego wpisu średnia wpłacanych kwot wynosi 8.02$, co i tak stanowi 10% oryginalnej wartości, ale nikt nie broni zapłacić Wam mniej. Ile kto może, każdy cent się przyda. A przy okazji można komuś pomóc, płacąc Paypalem trwa to zaledwie kilkanaście sekund. Ja już kupiłem, a Ty?

PS Oczywiście nie wspomniałem o najważniejszym. To są DOBRE gry, m.in. World of Goo czy Penumbra. Sprawdźcie na filmiku. Tak to jest, jak się pisze w pośpiechu.

5 Responses to “Daj ile możesz i ściągaj 5 gier”


  1. 1 SimonX
    4 Maj 2010 o 19:06

    ooo… myślałem, że to jakies badziewia, tymczasem World of Goo i Gish mam, znam i są rewelacyjne
    reszta też jest taka dobra?

  2. 4 Maj 2010 o 19:48

    Aquaria – ta gra jest genialna .

  3. 4 Maj 2010 o 20:41

    Rewelacyjna sprawa. Oplaca sie kupic paczke chodzby dla samej World of Goo, nie mowiac juz o pomocy dzieciom.

  4. 4 Kocham Teppera, Rysława, Kennera i Emiela
    4 Maj 2010 o 21:25

    Szkoda że World of Goo i Penumbre już mam…dla samej Penumbry warto.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


