29
Kwi
10

Dowód na to, że Shenmue naprawdę powróci?

Obrazek, który wyciekł ostatnio do internetu i miał niby przedstawiać dowód na to, że Shenmue powróci w jakiejś formie na XBLA, nie przekonał mnie. Pomyślałem: fake! Dziś to odszczekuję, a to za sprawą powyższego filmiku.

Ciekaw jestem, co tak naprawdę planuje Sega. Project Berkley to nic innego jak kodowa nazwa dla Shenmue i zarazem tytuł króciutkiego filmiku zapowiadającego wieki temu tę grę (możecie go zresztą obejrzeć tutaj). Czy to oznacza, że pod hasłem Project Berkley II kryje się po prostu druga część przygód Ryo? Pewnie tak, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę nieoficjalne zapowiedzi innych hitów z Dreamcasta (jak Jet Set Radio, Crazy Taxi czy Sonic Adventure). Po cichu liczę, że Sega zafunduje nam jednak coś kompletnie nowego (hmm, Shenmue 3?). Ale nie ukrywam, że kotleta też przełknę.

2 Responses to “Dowód na to, że Shenmue naprawdę powróci?”


  1. 1 Xian
    30 kwietnia 2010 o 16:36

    Japierdziu! To ja poprosze o podobnego wirtualnego Dreamcasta na PSN! Kiedyś chodziły jakieś plotki o potajemnych rozmowach SEGI i Sony i mam nadzieje coś z tego wyjdzie, bo jeżeli XBLA only, to kiepsko z mojego punktu widzenia.

    Jeszcze tylko Zombie Revange, Ecco, oba Sonic Adventures, Power Stone najlepiej z opcją online i jesteśmy w domu 😉


Comments are currently closed.

Twitter

  • Jaka jest szansa, że na locie do Tokio koło Ciebie siądzie Anita Włodarczyk? Jak widać, jest. 😱🇯🇵 15 hours ago
  • Wiem, że jestem late to the party, ale Nocny Kochanek... 🙈❤️❤️❤️🤷‍♂️ 16 hours ago
  • RT @ZachHonig: Austrian and Turkish have onboard chefs, and this is how they cook/plate so consistently - DO&CO's in-house video production… 5 days ago
  • 13 grudnia 2011, wypuszczamy preskę o nowym layoucie Niezgranych, z inwestorem. #dobreczasy https://t.co/BMNO5lnTBf 1 week ago
  • Nowa appka Hulu - wow jaka ładna. 1 week ago

