25
Kwi
10

Nadchodzi drugi epizod 1112

Pierwszy odcinek 1112 – epizodycznej gry przygodowej typu point & click – został oceniony przez recenzentów bardzo różnie. Ja zaliczałem się akurat do grona fanów tej produkcji, więc wyczekiwałem drugiej części z utęsknieniem. Wyczekiwałem i wyczekiwałem, twórcy nie dawali żadnych oznak życia, aż w końcu kontynuacja 1112 – w natłoku dziesiątek innych premier – odeszła kompletnie w zapomnienie. Ale tylko do dziś! Jak się okazuje, już niedługo w AppStore pojawi się drugi odcinek tejże przygodówki, oczywiście bardziej dopieszczony i rozbudowany. A w nim:

  • Bardziej zaawansowany design graficzny oraz nowy kierunek artystyczny (czyli zasadniczo będzie jeszcze ładnej
  • 25 nowych środowisk
  • 14 nowych postaci
  • Zróżnicowane zagadki, każda z nich z innym rodzajem rozgrywki
  • Interfejs multitouch
  • Niepowtarzalna ścieżka dźwiękowa (w trailerze leci faktycznie niezły kawałek)
  • Złożony sposób prowadzenia fabuły
  • Zupełnie odświeżony silnik gry

Zachęcam do zaznajomienia się z przygodami Louisa Everetta – w AppStore jest dostępna wersja demo lite gry. Jeśli Wam się spodoba, to zaczekajcie jednak z zakupem pełnej wersji – zgaduję, że wraz z premierą drugiej części, pierwsza stanieje.

1 Response to “Nadchodzi drugi epizod 1112”


  1. 1 Emiel
    26 kwietnia 2010 o 10:54

    Jedna z najfajniejszych oryginalnych przygodówkowych gier na iP w jakie grałem. Co prawda na razie jakoś dziwnie nie widzę związku z epizodem pierwszym, ale zobaczymy.

    Jedynkę kupiłem za 0.79 Euro w jakiejś promocji i za tyle to był świetny zakup. Teraz też chyba zaczekam, bo skoro mamy znowu 2 lata do następnego epizodu to nie ma co się spieszyć ;).


Comments are currently closed.

