23
Kwi
10

Professor Layton trafi na europejskie płyty

Professor Layton and the Eternal Diva trafił w grudniu ubiegłego roku na ekrany japońskich kin. W naszym przypadku raczej nie ma co liczyć na ujrzenie go na srebrnym ekranie, ale wciąż pozostaje domowe zacisze. Manga Entertainment, jeden z dłużej istniejących na rynku brytyjskich dystrybutorów anime zapowiedział na szczęście, że jeszcze we wrześniu wyda wersję na DVD i Blu-rayu. W naszym kraju nie liczę za bardzo na nikogo, ale import z UK nie stanowi przecież już teraz żadnego problemu. Fani zagadek, zatem oby do jesieni.

Swoją drogą ciekawe, czy nie zabraknie typowych dla DSowej serii dialogów:
Luke – Profesorze, ale wielkie drzewo!
Layton – O tak, to drzewo jest rzeczywiście wielkie. A skoro o wielkim drzewie mowa, to przypomniała mi się taka zagadka…

[źródło]

2 Responses to “Professor Layton trafi na europejskie płyty”


  1. 1 Emiel
    23 kwietnia 2010 o 12:40

    Będzie trzeba kupić. Layton to klasa sama dla siebie, więc nawet jak filmowo będzie przeciętnie to myślę, że przez postacie nadal będzie się dobrze oglądać.

    Mam tylko nadzieję, że podkładać głosy będą Ci sami aktorzy, bo jakoś się przyzwyczaiłem do

    „Layton’s apprentice strikes again”

    oraz

    „A True Gentleman Leaves No Puzzle Unsolved”

  2. 2 deusz
    23 kwietnia 2010 o 19:40

    “A True Gentleman Leaves No Puzzle Unsolved” a ja zostawiłem 🙂 No nic, widocznie nie nadaje się na gentelmana…

    Co do aktorów to również czekam na tego samego, irytującego Luke’a 😀


Comments are currently closed.

Twitter


