19
Kwi
10

Kino Bambino w reklamie Ikkitousen Xross Impact

Kojarzycie taką przedszkolno-podstawówkową zabawę jak „kino bambino”? Ja do niedawna jej szczerze mówiąc nie znałem, co prawdopodobnie mocno zubożyło moje dzieciństwo. Chodzi bowiem o podnoszenie dziewczęcych spódnic z głośnym krzykiem „KINO BAMBINO!”. Zabawne? Szalenie. Ten patent w reklamach swojej gry Ikkitousen Xross Impact na PSP wykorzystał Marvelous Entertainment. Chodzi o to, że do sklepowych standów przyczepione są kawałki szmaty spódnicy, które możemy podnieść. Pod tkaniną nimi znajduje się zaś napis „twoja odwaga zostaje sprawdzona”. Ha, nie ma to jak celnie trafić z reklamą w, tak na oko, jednym z bardziej nieśmiałych krajów świata. Kino Bambino!

PS. Po podniesieniu jednej ze spódnic widnieje zdjęcie zamyślonego, półnagiego mężczyzny i napis: „nie ma się czego wstydzić. To jest siła, która napełni życiem jutro”. Hmm, no.

[źródło]

1 Response to “Kino Bambino w reklamie Ikkitousen Xross Impact”


  1. 1 SimonX
    20 kwietnia 2010 o 06:28

    też nie znałem tej zabawy… teraz mi smutno


Comments are currently closed.

