13
Kwi
10

Trailer: Gears of War 3 ‚Ashes to Ashes’

Oto i jest – trailer Gears of War 3. Smutny, ponury, naprawdę klimatyczny i oczywiście ponownie z świetną muzyką. Myślę, że dorównuje pamiętnemu zwiastunowi Mad World, promującego pierwszą część Gears of War.

PS A tutaj macie cały kawałek Sun Kil Moon – Heron Blue, który usłyszeliście w trailerze. Piękny.

17 Responses to “Trailer: Gears of War 3 ‚Ashes to Ashes’”


  1. 13 kwietnia 2010 o 08:40

    Ojciec od Marcusa fajny 🙂

  2. 2 Arti
    13 kwietnia 2010 o 09:22

    Jak zwykle trailer „girsów” rządzi

  3. 3 Padre
    13 kwietnia 2010 o 09:41

    Dom jest ojcem Marcusa? What a twist! 😀

  4. 4 Padre
    13 kwietnia 2010 o 10:53

    I żeby nie było wątpliwości:

    Hint: tatuaż.

  5. 5 Beniamin Durski
    13 kwietnia 2010 o 11:10

    Muzyka fajna, ale jakoś sam trailer na mnie nie podziałał. Możliwe, że to dlatego, że wiem, że rozgrywka nie będzie wzbudzać takich odczuć jakie tutaj chcieli nam zafundować panowie z Epic.

    Po prostu nie wierzę, że uda im się zrobić smutną i trudną historię, bo przecież Gearsy to gra do piwka, wspólnej zabawy i pogadanek.

  6. 6 Padre
    13 kwietnia 2010 o 11:48

    Emiel, to będzie smutna i trudna historia. Po prostu opowiedzą ją komandosi z przyszłości. Piłami łańcuchowymi.

  7. 7 abc
    13 kwietnia 2010 o 14:27

    Biedne, zanudziło mnie śmiertelnie. Ani troche nie dorównuje do trailera z muzyką Mad World.

  8. 8 Cybran06
    13 kwietnia 2010 o 15:03

    Cóż może i nie, choć Gearsy zwykły mieć takie momenty. Ja zawsze przez te trailery patrzyłem troszkę inaczej na grę, że biegi wojny to nie tylko siecz. Dla mnie trailer dorównuję pamiętnemu trailerowi jedynki z mad world w tle, któe odmienił moje zdanie o trailerach

  9. 9 Wynmacher
    13 kwietnia 2010 o 17:08

    Mech w pównaniu do Mad Woeld nic wielkiego.

  10. 13 kwietnia 2010 o 17:49

    Dopóki nie wyszły orki z LOTRa ten trailer był nawet fajny. Czy tylko mi to „ścierwo” przypomina orki?

  11. 14 kwietnia 2010 o 11:06

    Rok czekania … oby tylko przyłożyli się ostro do multi.

  12. 12 rynek
    14 kwietnia 2010 o 15:37

    Pozwolę sobie skopiować swoją wypowiedź z forum poly:

    Trailer jest dosyć mroczny. I mam nadzieję, że trzecia część znów będzie tak klimatyczna jak część pierwsza. Jedną z cech, dzięki którym zakochałem się w Gears of War było właśnie uczucie zaszczucia. Kompletnie zaniedbali to w dwójce. Podczas kiedy w pierwszej części każda potyczka była wyzwaniem, a wrogowie walczyli z nami w kilku…locustowych grupach, tak w sequelu rzucają się na nas dzikie hordy przeciwników, kompletnie zmieniając mój odbiór gry. Wolę, żeby ich było mniej, ale żebym się ich bał. W Gears of War berserker był bardzo wymagającym przeciwnikiem, w dwójce go w ogóle nie było, ale potwory kilkukrotnie go przerastające nie budziły takiego respektu. Nie wspominam o cieplejszych barwach, przez co cała gra też straciła nieco klimatu. Pierwsza część była ciemna, szara, krew była ciemnoczerwona i to mi się podobało. Nie odpowiadało mi też zabijanie tysięcy locustów jadąc np. na brumaku. Uogólniając, smaller=better & more badass. Mam nadzieję, że pójdą w tym kierunku.

  13. 13 h4n5
    16 kwietnia 2010 o 11:43

    Trailer w zasadzie nic ciekawego nie pokazuje, wczoraj obejrzałem go sobie na Xboxie (jest dostępny z XBL) i… nawet powiek nie drgnęła 🙂 ale wierzę że ekipa Cliffa zrobi kolejną dobrą grę i mam nadzieję, że ta część będzie zapowiadanym zakończeniem trylogii, a to zakończenie będzie godne 2ch poprzednich części 🙂

  14. 1 Maj 2013 o 14:05

    This is the right web site for anyone who would like to understand
    this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need
    to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a subject that has
    been discussed for ages. Excellent stuff, just excellent!

  15. 13 Maj 2013 o 08:34

    Very nice write-up. I absolutely love this website.

    Stick with it!

  16. 29 Maj 2013 o 00:02

    Hi there, its good paragraph on the topic of media
    print, we all be familiar with media is a great source of facts.

  17. 3 czerwca 2013 o 14:00

    The six-pack abs workouts are made to give you an superb workout in your stomach region.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


