09
Kwi
10

Czy mówiłem już dlaczego lubię Electronic Arts?

Przy okazji jednego z podcastów wspominałem, że praktycznie jestem fanem działań Electronic Arts na rynku polskim. Dzisiaj mogę Wam pokazać bardzo dobitnie dlaczego.

Przez ten weekend w naszych lokalnych sklepach z grami pojawiło się kilka konkretnych obniżek na gry tego wydawcy, które praktycznie niczym nie odstają od cen obecnie obowiązujących na zachodzie.

No i jak tu nie lubić EA, skoro to jedna z niewielu firm, która nasz rynek traktuje podobnie do reszty Europy, a ich gry kilka miesięcy po premierze nie straszą naklejkami z ceną 249 zł.

6 Responses to “Czy mówiłem już dlaczego lubię Electronic Arts?”


  1. 1 Wynmacher
    9 kwietnia 2010 o 20:08

    Damn! A wypłata dopiero za 3 tygodnie :<

  2. 2 abc
    9 kwietnia 2010 o 21:26

    Super firma. Brawo EA PL.

  3. 9 kwietnia 2010 o 23:05

    Dante’s Inferno zamówione, dzięki za info o takiej promocji.

  4. 4 Werty
    10 kwietnia 2010 o 10:10

    Na PC to są normalne ceny w dniu premiery. 😛

  5. 5 darknock
    12 kwietnia 2010 o 15:09

    i brutal legend dziś wyląduje u mnie na półce 😀

  6. 6 FubukiPL
    13 kwietnia 2010 o 07:51

    Wszystko fajnie, szkoda tylko, że promocja, która miała trwać „tylko w weekend” i obejmować „tylko zamówienia złożone przed 12 kwietnia” nagle została magicznie przedłużona (gram.pl). Z jednej strony czuję się trochę oszukany, a z drugiej cieszę się, że mogłem w końcu zamówić Dante’s w fajnej cenie. Zadatek na schizofrenię, jak nic ;P


Comments are currently closed.

Twitter


