03
Kwi
10

Jeszcze troche growego obżarstwa – przeceny na App Store

Z okazji świąt wielkanocnych przyjechałem do domu rodzinnego, gdzie oczywiście brakuje konsol. Przypadkiem zajrzałem na App Store, coby growy głód zaspokoić jakimś fastfoodowym posiłkiem ze sklepu Apple, a tam spotkała mnie nie lada niespodzianka. Wyprzedaże!

Te może nie dotyczą jakiejś gigantyczne ilości tytułów, ale zdecydowana większość pozycji z katalogu Namco i Electronic Arts są do kupienia taniej. Obniżki sięgają 80% i część gier jest nawet za niecałe euro. Sam nabyłem w końcu Wolfenstein RPG i The Simpsons Arcade od EA oraz Dig Dug REMIX i Ridge Racer Accelerated od Japończyków – wszystko za ok. 4zł/sztuka. Polecam przejrzeć katalogi obu firm, gdyż dla miłośników i innych gatunków jest sporo ciekawostek (Ace Combat, Life’s Game, masa innych). Smacznego.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 27 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

