27
Mar
10

Dorobiliśmy się swoich, świetnych koszulek

Niestety z bólem serca przyznaję, że nie są to koszulki Niezgranych. Przynajmniej jeszcze. Jakże się ucieszyłem jednak, gdy sprawdziłem podany mi przez Kennera adres GhostClothing.eu. Nasi rodacy wzięli sprawę w swoje ręce i w końcu także u nas zaczyna się tworzyć fajnie zaprojektowane koszulki. Póki co przyjmowane są zamówienia „przedpremierowe” na to, co widzicie wyżej, ale na stronie można już obejrzeć kolejne pomysły. Jestem zdecydowanie na tak. Dodatkowo produkcja jedynie 100 egzemplarzy gwarantuje, że nie będziesz na każdej imprezie mijał kilka osób w takim samym ubraniu (hello, Ray Ban Wayfarer!). Cena też nie jest zła, więc pozostaje jedynie złożyć zamówienie. I czekać na kolejne projekty, prosimy o więcej!

12 Responses to “Dorobiliśmy się swoich, świetnych koszulek”


  1. 27 marca 2010 o 21:03

    nie za duzy ten rysunek?

  2. 2 KuFeL
    27 marca 2010 o 21:46

    przejrzałem co wymyślili i grafiki fajne, tylko bym o 1/3 co najmniej je zmniejszył. Taka ilość plastiku powoduje że tshirt staje się nieprzyjemny i mało estetycznie to wygląda w tej skali. No ale to IMHO.

  3. 27 marca 2010 o 21:51

    @KuFeL to nie jest „plastik” tylko technika sitodruku – zapraszam do obejrzenia filmików na YT aby zobaczyć jak to wygląda 🙂

    Jako administrator ghostclothing.eu bardzo dziękuje za te ciepłe słowa i reklamę naszego sklepu 🙂

    Pozdrawiam serdecznie!

  4. 4 Aleksander Lemlich
    27 marca 2010 o 21:54

    Ja już swoją sztukę zamówiłem i czekam na Wasze kolejne projekty 🙂

  5. 5 KuFeL
    27 marca 2010 o 22:25

    @abrasante nawet jeśli to sitodruk to i tak nie pasuje mi skala grafiki, zwłaszcza tak jednorodnej jak ta konkretna. Na innych projektach o „rozproszonej” grafice wygląda to o niebo lepiej.

  6. 6 abc
    27 marca 2010 o 23:07

    Kiedy w sprzedaży będą kotek i oczy, i sok, i inne wzory? 🙂 Znakomite.

  7. 27 marca 2010 o 23:55

    Sprzeda się obecny wzór to polecimy z następnymi, dodam, że „na stanie” mamy dużo więcej wzorów, więc z tym problemu raczej nie będzie 🙂

    Dużo osób pyta o powieszonego kota, więc skupimy się na nim, możliwe, że już w następnej turze. Po sprzedaniu aktualnego wzoru mamy zamiar wypuścić dwa/trzy wzory praktycznie na raz 🙂

  8. 28 marca 2010 o 13:06

    gratuluję projektu:)

  9. 28 marca 2010 o 18:35

    a ja zrobię Wam takie za 3 dyszki 🙂 zapraszam do mnie

  10. 28 marca 2010 o 23:37

    Polska zdrowa konkurencyjność, brawo 🙂

  11. 20 Maj 2010 o 12:03

    Ja tu tylko na chwilkę, chciałem poinformować, że GhostClothing.eu wypuściło kolejny wzór, tym razem jest to krwawy NES.

    Pozdrawiam 🙂


Comments are currently closed.

Twitter


