26
Mar
10

Street, Left for Dead, Fighters

Ostatnio do łask wracają gry o zombiakach, żeby wymienić choćby Left for Dead czy Dead Rising. Aby zatem iść zgodnie z ostatnimi trendami, również w Street Fighterze powinni się nieumarli znaleźć. Niestety nic nie wskazuje na to, aby w Super Street Fighter IV takowa postać miała się znaleźć. Ale od czego są niezależni artyści? Od narysowania ulicznych wojowników w wersji „życie po życiu”. Dobra robota.

[źródło]

6 Responses to “Street, Left for Dead, Fighters”


  1. 1 KuFeL
    26 marca 2010 o 12:59

    stanowcze NIE standardowym przebitkom wiadomości z kotaku i podobnych :/ miało być inaczej…

  2. 26 marca 2010 o 13:02

    KuFeL, a co ja poradzę, że Kotaku dziś o tym napisało? Ja miałem newsa już wczoraj z Game Set Watch, tam zresztą zalinkowałem. Wiem, mogłem być szybszy. Wtedy byś napisał podobny komentarz na Kotaku? ;>

  3. 3 KuFeL
    26 marca 2010 o 13:08

    zbieżność sytuacji. Gdyby to był jeden post to bym się nawet nie zająknął. Ale Kotaku napisało też dziś o trailerze Ghost Recon(5:09h) i o zombie(8:12h). Może to zbieżność. Przepraszam za pochopną ocenę.

  4. 26 marca 2010 o 13:12

    Wiesz, bo o GR chyba wszyscy wczoraj/dziś napisali. A my nie sprawdzamy przed zrobieniem wpisu, czy nikt na świecie o tym wcześniej nie napisał. Piszemy o tym, o czym sami byśmy chcieli przeczytać. Że czasami to pokrywa się z gustami mas? Cóż, trudno. 🙂

  5. 5 CzB
    26 marca 2010 o 23:37

    dla mnie to dobry news bo takiego Sagata jeszcze nie widzialem. Moze ten akurat mialby juz „ludzkie” staty ;]

  6. 6 whuu
    27 marca 2010 o 12:17

    aaaa ta pani co na szybę spadła okropna:)


Comments are currently closed.

Twitter


