26
Mar
10

Musicie obejrzeć nowy trailer Ghost Recon: Future Soldier

Po beznadziejnym pierwszym teaserze (wokół którego Ubisoft oczywiście narobił tyle szumu, że hej) przyszedł czas na naprawdę świetny trailer Ghost Recon: Future Soldier. To nic, że kojarzy się on nieco z Halo: ODST, Bungie nie ma w końcu monopolu na filmiki z udziałem żywych aktorów. To nic, że nie pokazuje on nawet ułamka sekundy rozgrywki. Ten filmik po prostu działa na wyobraźnię – ja przynajmniej już widzę, jak będę przemierzał z kompanami miejskie lokacje i wykorzystywał te wszystkie cuda techniki w walce z wrogiem.

9 Responses to “Musicie obejrzeć nowy trailer Ghost Recon: Future Soldier”


  1. 1 KuFeL
    26 marca 2010 o 11:01

    daje radę 🙂

  2. 2 Emiel
    26 marca 2010 o 11:42

    Dla mnie zbyt przegięcie dziwne, ale filmik fajny.

  3. 3 Vramin
    26 marca 2010 o 11:59

    Może i dziwne, ale zobaczyłbym jak się w to gra. Spodobało mi się :).

  4. 4 Arti
    26 marca 2010 o 11:59

    jak dla mnie to genialny trailer – chętnie bym taki film obejrzał 🙂

  5. 26 marca 2010 o 15:13

    Małe mistrzostwo świata. Trailer świetny, oby gra była równie dobra.

  6. 26 marca 2010 o 19:26

    Czy tylko ja mam takie wrażenie, że ostatnio oglądanie trailerów sprawia dużo większą frajdę niż sama gra/oglądanie filmu? 🙂

  7. 7 KuFeL
    26 marca 2010 o 19:37

    a to nie tak że kiedyś gra sprzedawała się sama, bo było łatwiej czymś zaskoczyć, być innowacyjnym? Teraz formaty są powielane, innowacją może być sterowanie Move w socom4, które niekoniecznie wszystkim musi przypasować. Dlatego też coraz więcej robi się w celu podbicia hype na grę i jej sprzedaży w pierwszym tygodniu dwóch. Ale fakt też jest że:
    1. trailer wymiata
    2. tom clancy to marka sama w sobie
    3. nie ma lepszej opcji niż połączyć wojnę i technologię. Trochę te akcje wyglądają jak precyzyjna chirurgia a nie rozwałka w stylu IIWS

  8. 26 marca 2010 o 21:35

    łał, ale render 🙂
    Ciekawe czy dalej na PS3 będzie rwanie animacji.

  9. 9 abc
    26 marca 2010 o 21:53

    Mi zwiastun się nie podoba… Ale ten od AC2 był niczego sobie; widocznie to kupione studio do efektów specjalnych Ubisoftowi się sprawuje.


Comments are currently closed.

Twitter


