23
Mar
10

Jednak miałem rację – Nintendo wypuści nową konsolkę przenośną

Nie tak dawno pisałem, że Nintendo może chcieć nas zaskoczyć i zdecyduje się na ogłoszenie nowej konsoli, jeśli nie stacjonarnej, to przenośnej. I stało się, dzisiaj gruchnęła wiadomość, że na E3 w Los Angeles zostanie po raz pierwszy zaprezentowany sprzęt roboczo nazwany 3DS. Nazwa nie nawiązuje do 3  wcielenia DSa (bo już było ich więcej), ale 3D. Podobno sprzęt Nintendo umożliwi granie w trzech wymiarach bez zakładania dodatkowych okularów i innych uwłaczających gadżetów. Do tego wsteczna kompatybilność z DS zapewni mu ogromną bazę gier już na starcie. Premiera ma się odbyć przed marcem 2011, przy czym obstawienie terminu przed tegorocznymi świętami nie będzie chyba pomyłką. To wszystko co wiemy na chwilę obecną, ale ja już się nie mogę doczekać. I szkoda tylko, że to na E3 nie wyszło, bo tak bym kupił pewnie za miesiąc DSi XL. Teraz żal mi pieniędzy. Trudno.

[źródło]

6 Responses to “Jednak miałem rację – Nintendo wypuści nową konsolkę przenośną”


  1. 1 abc
    23 marca 2010 o 16:09

    Ciekawe, ciekawe. Siła tej konsoli będzie Mario i to wystarczy by przekonać do zakupu.

  2. 2 Verminaard
    23 marca 2010 o 18:33

    Hello,

    Co do tego, co będzie siłą konsolki, to jeszcze bym nie wyrokował. Na pewno wsteczna kompatybilność jest bardzo wysoko na liście. Bardzo ciekawe będzie to, czy Nintendo się złamie i spróbuje dodać ficzerki nie-growe (idąc w stronę kombajnu multimedialnego).

    Sony może ogłosić PSP2 ma E3 i wtedy będzie piękne porównanie filozofii obu firm.

  3. 23 marca 2010 o 22:42

    ptaszki cwierkaja, ze ten nowy DS ma uzywac technologii, ktora stosuje obenie Sharp w swoich notebookach – http://news.cnet.com/2100-1044_3-5089644.html
    jest to jakis rodzaj ekranu, dajacy zludzenie trzech wymiarow za pomoca technologicznego mambo dżambo. do tego w konsolce ma siedziec chip od nVidii, ktory Nintendo ma prawo sobie dowolnie modyfikowac na wlasne potrzeby.
    wyglada zatem na to, ze w koncu Ninendo wypusci handhelda, ktory bedzie w stanie wygenerowac grafike wygladajaca lepiej niz duza smierdzaca kupa.

  4. 24 marca 2010 o 08:11

    @Sialala – nie grałeś chyba w Metroid Prime: Hunters – najlepszego FPSa wśród handheldów. Albo Castlevanie. No ale fakt, że 2 gry wiosny nie czynią i większość gier to poziom wczesnych flashówek 🙂

  5. 24 marca 2010 o 08:30

    w Castlevanie jakas gralem, ale zabij mnie, a nie powiem Ci w ktora. IMO najladniejsza gra na DSa bylo New Super Mario Bros. zreszta cartridge’a z ta gra do tej pory nie sprzedalem, gdyz planuje jeszcze kiedys kupic DSa dla tej gry.
    gry w 2D na DSa bardzo mi sie podobaly – chodzi mi raczej o 3D, ktore na DSie wyglada gorzej niz zle.

  6. 6 inzynier
    24 marca 2010 o 09:22

    ..hmm.. może to będzie właśnie TEN DS dla mnie.. czekam z niecierpliwością


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


