18
Mar
10

Fantastyczna kolekcja plakatów z bohaterami bez bohaterów

Justin Russo miał sen. Podobno zobaczył w nim ilustracje z bohaterami współczesnych i popularnych gier wideo, na których nie są zawarte ich twarze. Mimo to, jakiś charakterystyczny element pozwala śmiałków zidentyfikować. Efekt jest wspaniały i nadaje się wręcz do ozdobienia ścian odpowiednio nowocześnie zaaranżowanego salonu. Jakby wystawił to na sprzedaż na płótnie, to bym się pewnie nie zastanawiał. Zobaczcie całą galerię – potraficie wszystkich odgadnąć?

[źródło]

12 Responses to “Fantastyczna kolekcja plakatów z bohaterami bez bohaterów”


  1. 18 marca 2010 o 19:12

    Pierwszy rząd – Big Daddy, Guybrush Threepwood, ?
    Drugi rząd – ?, Mario, Hitman(?)

  2. 18 marca 2010 o 19:25

    Zgadza się, nie zgadza się, nie zgadza się.
    Nie zgadza się, zgadza się, nie zgadza się.
    😉

  3. 18 marca 2010 o 19:26

    Daaamn, ale słabo… wychodzi, że nie znam się na grach 🙂

    • 4 Beniamin Durski
      18 marca 2010 o 22:27

      Wstydź się, że pierwszego z drugiego rzędu nie wiedziałeś. To przecież tylko jedna osoba się tak ubiera na wojnę ;).

  4. 18 marca 2010 o 19:28

    Pogrzeb w źródle,t o znajdziesz tam z kolei linka do oryginalnej galerii. Wszystko jest wyjaśnione, nie będę wszystkim zdradzał niespodzianki. 🙂

  5. 18 marca 2010 o 19:44

    Po przestudiowaniu źródła dziwię się, że nie rozpoznałem pozostałych. Oczywiście nie będę psuł zabawy innym, ale patrząc na 2 plakat, nigdy bym nie wziął pod uwagę „tej” postaci. IMO idealnie pasuje tu Threepwood, ale jednak faktycznie nim nie jest.

    P.S. Powodzenia w zgadywaniu 😛

  6. 7 Youzeg
    18 marca 2010 o 21:01

    Damm ale ze mnie ciota. Mało co rozpoznałem…

  7. 8 Beniamin Durski
    18 marca 2010 o 22:29

    Prościzna, może poza 6, ale to nawet w zasadzie nie jest główna postać z gry (bohater zbiorowy). No i oni nie mają za bardzo charakteru, więc mógłby być każdy.

    W 2 zapamiętałem tę opadającą koszulę, bo przez całą grę mnie to intrygowało, jak bardzo niechlujny jest bohater.

    Ech… wychodzi, że niezły ze mnie nerd :(.

  8. 19 marca 2010 o 11:25

    ten szosty to Gilbert przeciez 😉

  9. 10 Mariusz Stępień
    19 marca 2010 o 15:17

    Dajcie spokój. O ile w przypadku tego Mario jak już się dowiedziałem to się domyśliłem, tak pozostałe obrazki są dla mnie tylko ładnymi obrazkami, po trzeźwemu na pewno bym na to nie wpadł, że symbolizują jakieś postacie z gier 😉

  10. 11 Werty
    19 marca 2010 o 18:33

    Wszystkich rozpoznałem, z wyjątkiem ostatniego.

  11. 19 marca 2010 o 20:44

    Nie rozpoznałem tylko ostatniego. Mogę czuć się dumny? 😉


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 25 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

