16
Mar
10

Stało się, czyli Monster Hunter Portable 3rd oficjalnie na PSP!

Czekałem długo, ale Capcom mnie nie zawiódł i tym razem. Szoku może nie ma, ale Monster Hunter Portable 3rd na pewno silnie pomoże w sprzedaży PSP w Japonii, jak również rozbudzi nadzieje grupki fanów na zachodzie.

Z pewnych wiadomości wiemy już, że w grze pojawi się tryb Infrastructure oraz zabraknie walk pod wodą (jak w MHTri). Reszta to typowe informacje: 12 typów broni, 3 nowe rodzaje potworów, potwierdzenie powrotu starych przeciwników i zapewnienie, że gra znacząco się różni od wersji na Wii. Premiera w Japonii pod koniec roku, a ja bardzo bym sobie życzył, żeby Capcomowi tłumaczenie zajęło mniej czasu niż ostatnio, oczywiście jeśli takie jest w ogóle w planach…

[źródło, obrazki]

4 Responses to “Stało się, czyli Monster Hunter Portable 3rd oficjalnie na PSP!”


  1. 1 SimonX
    17 marca 2010 o 00:02

    eee tam 🙂 ciekaw byłem o co chodzi z tym monster hunterem i sciagnalem sobie na PSP demko Monster Hunter Freedom Unite (chyba)
    no i kompletnie mi to nie podeszło – kaszana straszliwa – zupełnie nie wiem jak w to grac
    raczej nie zostanę „fanem serii” 🙂

  2. 2 Soul
    21 września 2010 o 23:58

    Mhmm, seria Monster hunter jest jednym z silniejszych tytułów na PSP. Nie dziwie się SimonX. Ta gra wymaga trochę więcej niż tylko walenie „X” na jana 😉 A co do Tri. oczekuje tego tytułu od momentu zapowiedzi na Wii. Wiedziałem że wyjdzie na PSP, nie mogli by tego zrobić. Ale nadzieja pozostaje by jak najszybciej ANG wersje zrobili jak najszybciej

  3. 17 grudnia 2010 o 14:11

    Oczywiście sciągnąłem te gre i jest wyczepista. Grafa lepsza niz w mhfu ale mozna pływać zdobywac itemy przez ciachanie upadłych drzew. Jak ktoś by chciał ta gierke na psp oczywiscie po japońsku to niech pisze: tiag_o@o2.pl


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 18 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

