12
Mar
10

Trailer nowego Deus Ex niewiele pokazuje, ale i tak jest świetny

Na GDC właśnie pokazano nowy trailer (a właściwie teaser) Deus Ex: Human Revolution. Został on utrzymany w podobnej kolorystyce do pierwszego filmiku (swoją drogą ten wszechobecny pomarańcz bardzo kojarzy mi się z odświeżonym Ghost in the Shell 2.0) i w sumie pokazuje niewiele, ale ja i tak – przynajmniej na razie – czuję się kupiony. Bohater-cyborg, który własne, żywe organy może zliczyć na palcach jednej (bionicznej) ręki, mechaniczne usprawnienia ciała, mroczna cyberpunkowa wizja przyszłości – chcę więcej! Dawać mi tę Rewolucję!

6 Responses to “Trailer nowego Deus Ex niewiele pokazuje, ale i tak jest świetny”


  1. 1 Emiel
    12 marca 2010 o 09:39

    No i Square Enix go przygotowywało podobno w Japonii :).

  2. 2 inzynier
    12 marca 2010 o 10:05

    no dobra.. jaram się ;]

  3. 3 Razer
    12 marca 2010 o 15:21

    Cyberpunkowo 🙂

  4. 4 SimonX
    12 marca 2010 o 16:21

    po prostu super KLIMAT 🙂

  5. 5 rigg
    12 marca 2010 o 23:24

    Aż się boję… Po tym trailerze spodziewam się gry-perełki dzieł pokroju Ghost in the Shell lub może nawet Blade Runner’a. Nie przywołuje poprzednich Deus’ów, bo nie grałem, ominęły mnie. Jedna z niewielu gier w tym roku (oprócz Rage’a i Kane and Lynch 2), która wywołuje we mnie jakikolwiek hype 🙂

  6. 6 Reif
    13 marca 2010 o 09:17

    No, megaklimat po prostu – w trailerze obecne są bardzo fajne nawiązania do sztuki i mitologii, I like it :D. Jeśli devsi niczego nie spieprzą, to dostaniemy porządny kawałek ociekającej cyberpunkowym klimatem gry.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


