12
Mar
10

Ponieważ nikt nie chce grać w betę Blur, to my podarujemy Ci 3 dodatkowe kody

Wygląda na to, że wersja beta najnowszej produkcji Bizzarre Creations nie cieszy się specjalnym zainteresowaniem wśród graczy. Oczywiście na początku było typowe napięcie i wyczekiwanie na jakiś zagranicznych stronach, by złapać swój klucz. Kilka godzin później wciąż setki z nich były normalnie dostępne, zresztą po odpaleniu bety Blur pierwsze co nas wita to informacja, że gra w nią raptem 1000 osób.

Nie zrozumcie mnie źle. Fajnie być w „elicie”, ale jak się okazuje, że trzeba czekać około 10 minut, by w ogóle zacząć jakiś wyścig, to robi się już troszkę bardziej smutno. Dzisiaj natomiast nastąpił przełom – poranny przegląd skrzynki mailowej dostarczył mi kolejne 3 klucze od samych twórców, w podziękowaniu za udział w testowaniu gry… Do tego jeden kod dorzucił jakiś brytyjski sklep (w osobnym mailu), w którym zamówiłem wieki temu jedną grę. Wygląda na to, że następnym krokiem do zachęcenia graczy będzie umieszczenie kodów na pudełkach płatków śniadaniowych.

Czyżby typowe narzędzie marketingowe zawiodło? Wychodzi na to, że tak i gracze albo mają gdzieś betę, albo grę. Ja szczerze mówiąc zagrałem chwilę i nie mam specjalnej ochoty wracać do Blur, żałuję tylko, że Bizarre nie zrobi kolejnego PGRa.

PS Gdybyście jednak chcieli spróbować, to poniższe kody trzeba wpisać na stronie gry. Beta jest ekskluzywna dla Xboksa 360:

  • 3QJM-UZ7V-KKG9-6RFC
  • FZLY-TQDP-VUYY-VQR3
  • RCFT-J6G9-NL6T-M74N
  • 2YG7-XANC-EDVT-K9UU
11 Responses to “Ponieważ nikt nie chce grać w betę Blur, to my podarujemy Ci 3 dodatkowe kody”


  1. 12 marca 2010 o 13:57

    Przyznać trza, że gra jest prze-nędzna.

  2. 2 JDMHunter
    12 marca 2010 o 14:23

    Dzięki wielkie za kod.

  3. 12 marca 2010 o 16:24

    Taka okazja, a ja nie lubię gier tego typu :>

  4. 6 deusz
    12 marca 2010 o 17:17

    Jak toś jeszcze chce skorzystać to proszę:

    44K7-AAGJ-QQDY-HDYV

    GFD6-WEGQ-9UDJ-E6FP

    RPAP-RJ2A-CNUX-4NAT

  5. 7 adekk
    12 marca 2010 o 19:03

    Dziękuje za kod. Przez weekend sprawdzę w co męczy się aż 1000 osób na świecie 😉
    FZLY-TQDP-VUYY-VQR3 właśnie został przeze mnie wykorzystany.
    2YG7-XANC-EDVT-K9UU również jest przez kogoś zużyty (a przynajmniej ja nie mogłem go użyć)

  6. 8 JDMHunter
    13 marca 2010 o 08:12

    Jak komuś nie potrzebne kody na 48h grania online to chętnie przyjmę:P GT: JDMHunter

  7. 9 adekk
    13 marca 2010 o 13:56

    Nastawiony na totalnego crapa pograłem trochę wieczorem i okazuje się, że nie jest aż taka zła.
    Co prawda szczyt konsolowej rozrywki to nie jest, ale gra mi się całkiem przyjemnie. Gra się w to podobnie jak w NFS:Undeground co dla mnie wadą nie jest. No i zawsze to 2 dni live dłużej 🙂

  8. 10 BlUr
    4 grudnia 2010 o 13:23

    żaden kod nie działa


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


