12
Mar
10

Francuzi pokazują jak się kocha gry


Final Fantasy XIII już przed kilkoma dniami wylądował na półkach i pewnie spora część z Was się w niego zagrywa (ja też, a jak, dlatego mniej piszę), aczkolwiek premiera w polskich sklepach odbyła się bez większej pompy. Co innego piękny Paryż, który na najnowszą grę Square Enix wyczekiwał w ogromnych emocjach. Brałem udział w kilku głośnych premierach w Japonii, zdarzało mi się stać w nocy pod sklepami, ale czegoś takiego chyba nie widziałem. Brawo Francja, od razu chce się grać!

W rozwinięciu drugi filmik.

6 Responses to “Francuzi pokazują jak się kocha gry”


  1. 1 KuFeL
    12 marca 2010 o 22:00

    nie chce mi się wierzyć. To jakiś flashmob 😉 Trzeba być niezłym freak’iem żeby stać po nocach za grą, a wiele tych twarzy nie wyglądało mi freak’owato.

  2. 2 picknick
    12 marca 2010 o 22:29

    Heh w tym sklepu kilka ładnych lat temu kupowałem world of warcraft w promocji za 19 euro.

  3. 3 Reif
    13 marca 2010 o 09:09

    Dżizas, ja bym chyba wolał załatwić sprawę za pomocą preordera, zamiast stać w takiej kolejce…

  4. 13 marca 2010 o 10:56

    Pewnie pierwsza osoba stanęła za FF, a reszta stanęła bo jak ktoś stoi to znaczy, że dadzą coś wypaśnego! 😉

  5. 5 chudziak
    14 marca 2010 o 00:02

    To nie może być prawdą!!! Przecież dzisiaj mamy Internet i nic nie stoi na przeszkodzie, aby właśnie w ten sposób kupić FF XIII. Poza tym- kryzys jest, nie ma takiego wydawania pieniędzy!!!

  6. 18 marca 2010 o 09:16

    Sorki, ale wydaje mi się, że spędzając noc przed sklepem z grami ktoś ma chyba problem z głową.
    Jestem w stanie zrozumieć 12-latka, którego rodzice wyjechali na noc do znajomych i biedak nie ma co robić w domu, ale inteligentny facet, zamiast pospać i kupić rano spędza czas na ulicy?
    Freaks!


Comments are currently closed.

