11
Mar
10

Dogrywka #5

Dlaczego numer pięć? Wzięliśmy sobie do serca Wasze sugestie i aby wyrównać numerację, włączyliśmy do niej dwa pierwsze, nienazwane podcasty. W tym tygodniu dodatkowo pojawia się u nas gość specjalny, prezenter, producent, wykładowca uczelniany i człowiek pełniący masę innych funkcji – Krzysiek Gonciarz z tvgry.pl. Wspólnie z nim omawiamy ostatnie wiadomości i cotygodniowe działy, a także zajmujemy się szczegółowo dwoma bardzo oczekiwanymi grami – Final Fantasy XIII i Battlefield: Bad Company 2. Chcieliśmy krótko, wyszło jak zawsze – ponad 2 godziny słuchania. Zachęcam też do komentowania – ośmielcie naszego gościa, to z pewnością uda się nam go jeszcze nieraz ściągnąć.

Podcast jest do pobrania stąd.

Wersja na iTunes – tutaj.

35 Responses to “Dogrywka #5”


  1. 1 Szozi
    11 marca 2010 o 01:13

    Jakub jeszcze tylko podaj hasło do tego ftp, bo nie można zassać:-) Pozdrawiam i czekam na prawidłowy link.

  2. 2 dzikq
    11 marca 2010 o 01:13

    nie można ściągnąć, wyskakuje zapytanie o hasło

  3. 11 marca 2010 o 01:26

    huh, wygląda na to ze dogrywka po podkast, którego słucha mi się najlepiej i chyba jedyny na który naprawdę czekam (jej, ale słodzę)

    dobra. to teraz dawać kurna działające linki ;p

  4. 4 gurafikku
    11 marca 2010 o 01:31

    na itunes tez nie dziala

  5. 5 Beniamin Durski
    11 marca 2010 o 01:48

    Sekunda, zaraz spróbuje to naprawić.

  6. 6 Beniamin Durski
    11 marca 2010 o 01:53

    Link poprawiony. Tak się właśnie nabija komentarze ;), a tak serio to wybaczcie tap-chanowi to wina zmęczenia nagrywanie do późna.

    Co do iTunes to niestety kwestia opóźnienia niezależnego od nas, pojawi się jak Apple stwierdzi, że to już ten czas – z reguły o pełnej godzinie.

  7. 7 Szozi
    11 marca 2010 o 01:53

    Już ok, dzięki!

  8. 8 ethnoe
    11 marca 2010 o 02:03

    Ha, warto było oglądać Fullmetal Alchemista do 2 nad ranem! 😉 Będzie świeżutki podcast na poranne korki.

  9. 9 Mariusz
    11 marca 2010 o 07:39

    Zaspałem do roboty, ale chyba i tak poczekam aż się pobierze. Ciekaw jestem tego tajemniczego obrazka, mnóstwo optymizmu z niego emanuje 😉

  10. 10 skylight
    11 marca 2010 o 09:00

    Podcast pobrany ale w robocie dziś młynek, że nie da się odsłuchać 😉 Determinacja, którą wykazujecie aby dotrzymać cykliczności audycji budzi szacunek!

  11. 11 Ser
    11 marca 2010 o 09:48

    To się nazywa regularny podcast!

  12. 12 gurafikku
    11 marca 2010 o 10:11

    20/10 Emieli! ;D A Emiel musiał nadrobić czas antenowy po Ferdynandzie 🙂 Serdecznie dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie!

  13. 13 inzynier
    11 marca 2010 o 10:59

    .. a kiedy nagracie tak ze 3h.. bo mi mało ;]

  14. 14 kimsim
    11 marca 2010 o 11:01

    Po ostatniej Polygadce stwierdzam stanowczo i w pełni sił umysłowych, że Dogrywka rządzi w polskim internecie.

  15. 16 inzynier
    11 marca 2010 o 13:48

    a ja się przyznam, że zawiódł mnie brak kącika (nie)kulturalnego… ale fantastycznie wyczerpaliście temat FF!

    Natomiast ja nie rozumiem zasady działania nowych demo (?)
    To znaczy, że im dłużej gram tym moje możliwości maleją.. czy np w takim FFXIII na początku będę miał mega wypasioną postać, która z upływem czasu będzie się degradowała, a przeciwnicy będą rośli w siłę? Zastanawiam się czy coś takiego nie zmodyfikuje np. sposobu rozgrywki czy sterowania, tzn. że pewne elementy dotyczące rozgrywki w demie będą się różnić od wersji pełnej?? czy taka sytuacja jest możliwa, a jeśli tak to chyba nie ma to większego sensu?

  16. 11 marca 2010 o 14:18

    Jak zwykle świetni 🙂

  17. 18 inzynier
    11 marca 2010 o 14:31

    a to już ostatnie bo wyjdzie, że spamuje…
    czemu już trzeci podcast tytuł utwory wyświetla mi się jako „poly”? Nie mam nic przeciwko, tylko przynajmniej numerek dodajcie 😉

  18. 19 whuu
    11 marca 2010 o 16:11

    Ten odcinek trochę spokojniejszy, zdominowany przez Emiela:), Krzyśka przez pierwszą godzinę prawie nie było, ale jak na debiut ok. Do FF13 trochę zniechęcił mnie jego komentarz z materiału, chyba z tvgry: przez większość gry idzie się korytarzem, 2 metry po lewej, 2 po prawej i do przodu.
    Jakoś nie umiem się przekonać do takiej gry, mimo pozytywnych komentarzy o systemie walki, grafice, etc.

  19. 11 marca 2010 o 16:30

    Ale żeście mi narobili smaka na Finala. Boję się tylko, że nie będąc fanem japońszczyzny, niepotrzebnie wydam 200 zł. W prawdziwe jRPG też nigdy nie grałem.

    PS – dziękuję, że doceniliście dubscore.pl 🙂

    • 21 Emiel
      11 marca 2010 o 19:13

      Nie da się jasno odpowiedzieć czy ta gra przypadnie Ci do gustu. Z jednej strony lepszej na nowych konsolach nie ma, ale z drugiej pamiętam jak zjechaliście Yakuzę 3, a to też jest japońska gra ;). Jedno dlaczego warto sprawdzić FF XIII to „production value”, bo w tę grę włożono chyba najwięcej pracy ze wszystkich gier w tej generacji (porównywalnie z MGS4 pewnie) i to widać, słychać i czuć :).

      Na pocieszenie mogę powiedzieć, że to tylko 179zł ;P.

      • 11 marca 2010 o 20:25

        ja przyznam sie szczerze, ze przez pierwsze dwie godziny gry mialem na twarzy wypisane „co jest do cholery?”, przez kolejne dwie zastanawialem sie, co za popapraniec wymyslil tak bzudrna historie, a po osmiu godzinach zapomnialem zupelnie o Heavy Rain i nie moge sie doczekac, az usiade i zagram dalej.
        system walki (mimo, ze na poczatku wydawalo mi sie, ze nie istnieje i ze recenzenci go sobie zmyslili ;-)) okazuje sie byc coraz fajniejszy i dajacy pole do popisu, choc na razie udalo mi sie zginac tylko raz (i potem musialem walczyc z jakas panna z opona w glowie – ale jak ja pokonalem to moglem na niej pojezdzic ;-))
        co do „production value” to faktycznie im dalej w las, tym bardziej czuc ta kase wpakowana w ta gre. ciekawe, czy Square uda sie na tym Finalu zarobic w ogole, bo gra wyglada na produkcje drozsza niz film Avatar 😉
        po osmiu godzinach ocena wstepna to „kupowac!”

      • 13 marca 2010 o 17:16

        No to teraz czekam tylko na Rysława, który zapewne opowie o nim tak malowniczo jak swego czasu o Demon’s Souls. Jego opinia zapewne przeważy o zakupie 😉

  20. 24 Kuba
    11 marca 2010 o 18:19

    A ja caly czas nie moge pobrac z itunsa 😦 Lame…

  21. 25 LubiePograc
    11 marca 2010 o 18:55

    Gratuluję cykliczności, niestety coś jest nie tak z wersja na iTunes, tzn. nie da się jej ściągnąć ani przesłuchać.

  22. 26 Emiel
    11 marca 2010 o 19:07

    Poprawiłem linki w xmlu i teraz czekam, aż iTunes to łyknie. Bądźcie cierpliwi, ale myślę, że do godziny powinno wszystko działać :).

  23. 27 Razer
    11 marca 2010 o 20:58

    Działą już wersja na iTunes, ale nie mogłem się doczekać i podcast ściągnąłem „tradycyjnie”. Aaaaale mnie wynudziliście tym FF13, totalnie nie moja bajka – myślałem że usnę 🙂 Na dodatek, gdy Rysław zwrócił uwagę że tak długo o tym gadacie to już miałem nadzieję że to koniec, a tu figa, znowu się nakręciliście. Trochę mniej śmiechowy odcinek od poprzednich, no i szkoda że nie było „koncika kurturarnego”. Mam nadzieję że za tydzień się pojawi, i poza „naprawdę nieprawdopodobną książką która nigdy nie ukaże się w Polsce” opowiecie o wrażeniach z nowych odcinków Klubu Szalonych Dziewic, Majki, Kuchennych Rewolucji i You Can Dance 🙂

  24. 28 dzikq
    11 marca 2010 o 20:59

    Bardzo fajny podcast, jak zwykle zresztą 😀

  25. 29 PeWu
    12 marca 2010 o 14:27

    Mam prośbę.
    Dodajcie lub zmieńcie proszę „Track Title”. Aktualnie tytuł to: „poly”. Fajnie byłoby też aby z tytułu dało się wywnioskować który to numer podcastu.

  26. 30 radmor
    12 marca 2010 o 16:31

    Ja rowniez przychylam sie do zdania, ze w obecnej formie polygadka jest slabawa, czasami na serio mozna usnac z nudow. Teraz jak znow posluchalem was to roznica jest kolosalna, lekkosc rozmowy nieporownywalna. Widac, ze sami sie przy nagrywaniu dobrze bawicie, a to mam nadzieje oznacza, ze predko sie wam to nie znudzi.
    W zasadzie nic nowego nie powiedzialem, ale chcialem sie wpisac na liste obecnosci 😉

  27. 31 hanare
    12 marca 2010 o 20:20

    Podziękowania dla Rysława za odpowiedź na pytania. Ze wszystkich rzeczy w temacie udźwiękowienia/dubbignowania najbardziej martwi i smuci ten brak jakiegokolwiek przygotowania do roli. Granie samym głosem to nie to samo, co granie w filmach, lecz jeżeli ktoś traktuje swoją prace poważnie… Oby dążyło ku lepszemu.

    Za brak kąciku kulturalnego wielki minus. Większy plus za cykliczność.

  28. 32 adekk
    12 marca 2010 o 20:33

    Podstawowe pytanie ile komentarzy zadowoli Krzyśka? ;]

    Dzięki podcastowi Final wskoczył na listę gier do kupienia, tuż za Bad Company który jakiś czas już na tej liście jest (swoją drogą tłumaczenie w becie było „Naciśnij Start”, ale nie wiem czy to zasługa Rysława :D)
    Z minusów to jedynie brak kącika kulturalnego, ale coś czuję że w przyszłym tygodniu się zrewanżujecie 😉

    Oby staropolska zasada „cyklicznie i byle do przodu” cały czas się Was trzymała
    Pozdrawiam adek.

    PS. Macie na oku jakiś kolejnych gości?

  29. 33 LubiePograc
    13 marca 2010 o 11:49

    Przekonaliście mnie do fajnala, to jest jednak to, na co czekałem ( tak mi się przynajmniej wydaje ). Emiel kupił mnie porównując trzynastkę do dziesiątki.

    Co do podcastu to jak zwykle zajebiście, IMO najlepszy polski podcast o tej tematyce. Oby tak dalej.
    Pozdrawiam.

  30. 34 skylight
    13 marca 2010 o 12:53

    Po raz kolejny dajecie radę. Waszą siłą jest to, że świetnie się Was słucha nawet kiedy mówicie o rzeczach, które mnie zbytnio nie interesują (FFXIII). Co więcej, przekonaliście mnie, żeby zagrać w „Fajnala” z tym, że pewno zrobię to w sezonie ogórkowym. Jestem ogromnie ciekaw tej knigi, o której będzie mówił Rysław. Nie rezygnujcie z kącika kulturalnego w przyszłości!

  31. 35 Mrozo
    1 kwietnia 2010 o 08:22

    Świetny podcast, oby tak dalej :). Po waszym odejściu z Polygamii brakowało mi właśnie takiej formy prowadzenia audycji. Dobór tematów i gier też jest świetny. No i jest Rysław! 😀


Comments are currently closed.

Twitter

  • Jak to mawiają: easy cop. 11 hours ago
  • To dropnęło czy nie? 13 hours ago
  • Czy są firmy, które zajmują się przygotowaniem ofert np. dla aut na Otomoto? Nie komisy, sama oferta, fotki etc. 2 days ago
  • Technoznajomi: jaki smartfon tak do 300-400zł, żeby Pokemon GO ruszył i w sumie niewiele więcej? 3 days ago
  • Czego nie cierpię w Japonii: wyciąga z ciebie ostatni grosz tak długo, aż nie przekroczysz progu samolotu. Pokemon… twitter.com/i/web/status/9… 6 days ago

