01
Mar
10

Dobra reklama jest po prostu dobra

Zanim postanowiłem, że wrzucę tę reklamę obejrzałem ją sobie kilka razy. W zasadzie do końca nie rozumiem skąd te niezdrowe emocje, która wzbudza we mnie. Może to rewelacyjny głos narratora, może to dobre tempo i odpowiednio podbijający je dźwięk, a może to płonące niebieskim ogniem PS3, ale na pewno nie są to sceny z God of War 3. W zasadzie te to bym najchętniej zamienił lub wyrzucił, bo za dużo w nich prostych i kiepskich ujęć walki.

Reklama wydaje się jednak o oczko lepsza niż te z Uncharted 2 i Heavy Rain w Europie, chociaż amerykańskim spotom z Kevinem Butlerem nadal nie dorasta do pięt. Ech… tęsknię do ery PS2, gdy reklamówki Sony były tak odjechane, że mówiły znacznie więcej niż „kup Pan grę”.

Mam nadzieję, że jeśli reklama pojawi się w Polsce to będzie miała podobnie dobranego lektora.

5 Responses to “Dobra reklama jest po prostu dobra”


  1. 1 SimonX
    1 marca 2010 o 13:50

    Ciekawi mnie, jak musiałby wyglądać GoW3, żebyś nie marudził? 🙂
    Może jakby Kratos miał przepaskę i nóż, to by pomogło 😀

  2. 2 SimonX
    1 marca 2010 o 13:51

    tfu, nie przepaskę, tylko opaskę

  3. 3 Beniamin Durski
    1 marca 2010 o 13:56

    Chyba nie zrozumiałeś przekazu. Nie marudzę przecież na grafikę tylko na słabość doboru scen, które w spocie są. Dla mnie God of War 3 to coś więcej niż przemoc i dlatego tej reklamówki nie kupuję po prostu :).

  4. 4 SimonX
    1 marca 2010 o 14:10

    no to są te same sceny – widziałem je w trailerach już
    mają pewnie przygotowany materiał do promocji i więcej nie pokażą

  5. 5 Tartaq
    1 marca 2010 o 16:57

    Eeee, slaby ten trailer. Straszny chaos w nim panuje. Gdybym nie wiedział czym jest God of War to z tego filmu niczego bym się nie dowiedział.


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 17 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

