26
Lu
10

AKTUALIZACJA: Dogrywka #3 (formalnie Podcast #3, a Dogrywka #1)

Gościem specjalnym dzisiejszego odcinka był Pan przedstawiony na powyższym zdjęciu. Część z Was może go kojarzyć, a pozostałych odsyłam na Wikipedię. Nie martwcie się, jeśli nadal jeszcze nie wszystko jest jasne, po wysłuchaniu podcastu będzie.

Jak widać w tytule po burzliwych naradach ustaliliśmy ostatecznie nazwę podcastu. Dzięki wszystkim, którzy podsyłali pomysły i dyskutowali na forum, a szczególne podziękowania dla Dahmana, którego to propozycja najbardziej przypadła nam do gustu (chociaż nie zabrakło rzutów kostkami).

Zatem oficjalnie już – w trzecim odcinku Dogrywki powrócą Kenner z jego kącikiem, Rysław rozwiąże konkurs w zastępstwie chorego Pana Władka, a wraz z niezastąpionym tap-chanem pogadamy sobie o polskiej dystrybucji gier, embargach, konferencjach Nintendo i pomarudzimy na Twittera. Nie mogło również zabraknąć gier, więc standardowo sprawdzimy co tam wyszło na Xbox Live Arcade (Lazy Raiders, Greed Corp), zweryfikujemy poglądy o Plants vs Zombies na iPhone’a, wrócimy jeszcze na sekundę do Rapture i szybko rozliczymy się z Army of Two: the 40th Day.

Podcast jest do pobrania stąd. Miłego słuchania, jak zwykle liczymy na Wasze komentarze i dyskusje.

PS Jak jabłkowy bóg da to w najbliższym czasie podcast pojawi się na iTunes. (już się wrzuca, jak tylko iTunes go zaakceptuje, link pojawi się tutaj – dop. JT)

PPS Dla wszystkich fanów Nintendo – tutaj macie materiał z Photo Dojo.

AKTUALIZACJA: Apple łaskawie wpuściło nas na iTunes. Miejmy nadzieję, że dzień opóźnienia miał miejsce tylko za pierwszym razem. A podcast dla wszystkich Macówek do ściągnięcia stąd.

38 Responses to “AKTUALIZACJA: Dogrywka #3 (formalnie Podcast #3, a Dogrywka #1)”


  1. 1 SimonX
    26 lutego 2010 o 07:12

    bardzo dobry wybór nazwy – cieszę się, że udało się nagrać, już sciągam
    czy ten pan z obrazka to origami Killer?

  2. 2 Mariusz
    26 lutego 2010 o 07:57

    Zapowiada się standardowo, czyli git-haraszo-usa 🙂 Do wieczora!

    PS. Greed Corp wyszło nie tylko na XBLA (jak wynika z wpisu), ale to szczegół.

  3. 26 lutego 2010 o 08:30

    Extra początek podcastu :>

  4. 4 Xiem
    26 lutego 2010 o 08:46

    Zdam relacje po pracy ale jak znam życie, nie będzie się czego uczepić 😛

  5. 5 kimsim
    26 lutego 2010 o 09:41

    „standardowo sprawdzimy co tam wyszło na Xbox Live Arcade”

    A nie będzie omawiane co się pojawia na PSN?

  6. 6 Bloodergo
    26 lutego 2010 o 10:04

    No to czekamy na iTunesy:D.

  7. 7 LubiePograc
    26 lutego 2010 o 10:20

    Panowie, jestem w szoku, podcast za podcastem 🙂 Wczoraj dopiero pierwszy przesłuchałem a tu już 3, oby tak dalej.

    Ślę podziękowania dla SirMike’a za wzmiankę o Niezgranych na ostatniej Forumogadce, bez niej chyba bym tu nie trafił.

    Pzdr

  8. 26 lutego 2010 o 10:35

    Jeszcze nie mialem okazji przesluchac, ale nazwa super 😀

  9. 9 Beniamin Durski
    26 lutego 2010 o 10:55

    @Mariusz: Oczywiście, zresztą na samym podcaście weryfikujemy, że gra jest dostępna i na PS Store oraz w jakiej cenie.Szkoda, że nie ma dema na PSNie.

    @kimsim: Będzie, zresztą Greed Corp ukazał się również na PSNie, kwestia tego, że na XBLA jest demo gry, więc można sprawdzić czy nam się spodoba przed zakupem. Ja raczej kupuję na PSNie głównie, więc na pewno jak wyjdzie coś fajnego to coś o tym powiem ;).

  10. 10 inzynier
    26 lutego 2010 o 11:29

    Panie Władziu! gdzie jesteś??.. wracaj szybko do „zdrowia” ;]

  11. 11 inzynier
    26 lutego 2010 o 12:07

    @emiel popieram w 100% twoje zdanie o Twitter’ze

  12. 12 xymox
    26 lutego 2010 o 12:29

    bardzo regularnie – brawo!!!

  13. 13 skylight
    26 lutego 2010 o 12:33

    Przesłuchałem całość. Temat branży „zza lady” to dla mnie lekkie rozczarowanie. Jakoś tak chaotycznie i krótko a do tego jakby urwany temat. Miałem nadzieję, że dyskusja pójdzie w kierunku Wam znanych „smaczków zza kulis”, tym bardziej, że tap-chan obiecywał jakieś akcje z policją ;). Kompletnie nie podjęliście tez tematu lewego tłoczenia płyt a ten, podejrzewam, interesuje sporo osób.
    Reszta jak zawsze na dobrym poziomie. Gościa specjalnego w każdym innym przypadku bym wyklął ale tym razem umożliwi mi to zagranie w wiadomy tytuł zanim usłyszę o nim coś od Was :P. Ale w przyszłości to już pana marszałka nie zapraszajcie bo nieco psuje atmosferę 😉

  14. 14 Ryslaw
    26 lutego 2010 o 12:35

    Skylight –> tematu lewego tłoczenia nie podjęliśmy, bo po prostu niewiele o nim wiemy – a przynajmniej mam takie wrażenie.

  15. 15 skylight
    26 lutego 2010 o 12:57

    Rysław:

    ale, w przeciwieństwie do nas szaraczków, znacie ludzi, którzy znają ludzi, znacie autora tekstu, możecie dopytać po cichu, zweryfikować plotki, zdementować niektóre rewelacje itp. itd.
    Poza tym wydaje mi się, że kilka razy widziałem jakieś szemrane tłumaczenia dystrybutorów w stylu „gry przychodzą zza granicy i nie mamy na nic wpływu” a tu się okazuje, że niby coś jednak tłoczy się u nas. A może tylko Sony tak robi ? Więc nawet w tym kontekście fakt tłoczenia płyt jest ciekawy. Nie wspominając o możliwości funkcjonowania u nas na rynku oryginalnych piratów.
    Zupełnie na marginesie: miałem (bo już odsprzedałem) film „Iron Man” na blu-ray. Płyta niby była ok, nawet funkcja bd-live działała ale okładka wyglądała podejrzanie, jakaś taka nieostra. Teraz już chyba wiem dlaczego.
    Wracając do „Dogrywki”, mówię zdecydowanie TAK książkom! Chętnie usłyszę Twoje zdanie Rysławie na temat „Żmiji” bo wiem, że podobnie jak ja, jesteś fanem ASa.

  16. 26 lutego 2010 o 13:02

    skylight, masz rację. Gdy rozmawialiśmy, po pewnym czasie przypomniałem sobie o akcji policji. W takim razie do tematu, chociaż trochę, wrócimy za tydzień. A już na pewno opowiem o mojej historii z policją, postaram się nie zapomnieć. Swoją drogą, ona też z tłoczeniem płyt… w Polsce jest związana.

  17. 17 kimsim
    26 lutego 2010 o 13:20

    Miałem 11% na wygraną i… oczywiście przegrałem 🙂

  18. 18 Otacon
    26 lutego 2010 o 13:37

    Tapczanie pochwal się na łamach niezgrani.pl zdjęciami swojej kolekcji figurek:)

  19. 26 lutego 2010 o 14:10

    sa spoilery o Heavy Rain? bo teraz to strach zajrzec do internetu, zeby sie na jakiegos nie nadziac 😐

  20. 21 Bloodergo
    26 lutego 2010 o 14:17

    Pan Władziu to origami killer!
    Dlatego go nie ma ;).

  21. 23 radmor
    26 lutego 2010 o 18:21

    Wyjatkowo szybko tym razem podcast odsluchalem, bo sporo zalatwiania na miescie bylo 😉
    Bedzie troche chaotycznie, ale spiesze sie:
    Wprowadzone nowe kaciki sprawdzaja sie i idzcie dalej w tym kierunku.
    Osobiscie jestem jednak za przedluzeniem kuracji pana Wlodka co by mogl spokojnie dzialac sobie na jakims ruskim podcascie, bo tam jego miejsce 😉
    Ryslaw przekonal mnie jednak do Bioshocka 2, mialem juz rezygnowac w ogole z grania w to, ale jak stanieje to pewnie zakupie.
    Brat ostrzegal mnie przed niedorozwojami i ewentualne komentarze do podcastu i jakiekolwiek inne bede pisal i czytal jak skoncze Heavy Rain. Gra lezy wlasnie przede mna, zjem obiad i sie zabieram, zebym mogl w koncu normalnie internet przegladac. Jesli jakis debil tu napisze spoiler to proponuje wlasnie na niego spozytkowac kontakty pana Wladka, nawet kosztem przyszlych nagrod.
    Dzieki za kolejny, ciekawy odcinek

  22. 24 whuu
    26 lutego 2010 o 18:30

    Emiel, będziesz musiał wytłumaczyć się przed fanami, ze swojej nieobecności w końcówce, jeszcze jakaś spiskowa teoria z tego wyjdzie:)

  23. 25 SimonX
    26 lutego 2010 o 19:57

    co to za jakiś kwas, że Emiel w drugiej połowie podcastu się nie odzywał? nie płoszyć mi Emiela! 🙂

  24. 26 Otacon
    26 lutego 2010 o 20:10

    Emiel to emo i po prostu już nie wytrzymał;]

  25. 27 lutego 2010 o 00:18

    Panowie,

    przede wszystkim szacunek, bo dzięki Wam w końcu udało mi się zmusić samego siebie do ściągnięcia i wysłuchania podcastu. Garść uwag ode mnie:

    1. czemu sprawdzacie XBL a o PSN brak słów 😦
    2. technicznie – rozumiem że to jest nagrywana na zasadzie telekonferencji przez skype lub inne cudo. Proponuję abyście w miarę możliwości wyposażyli się w mikrofony, najlepiej takie same, żeby parametry muzyczne były takie same. Teraz są straszne dysproporcje w jakości dźwięku. Nie pamiętam który z Was, ale jeden, bądź dwóch wykorzystuje mikrofon w laptopie, bo aż się dźwięk od ścian odbija i tego dobrze się nie słucha.
    3. Dziś ściągnąłem i dziś przesłuchałem pierwszą godzinę podcastu. Proponuję na przyszłość żeby publikować nawet jeden podcast ale pocięty na dwa-trzy pliki, bo mało kto ma chyba szanse odsłuchania tego na raz. Ja słuchałem dziś w aucie, w korkach. Gdyby było to pocięte na rozdziały jak audiobook’i to łatwiej byłoby to słuchać z przerwami. Nie każdy ma mozliwość łatwego przewinięcia pliku.

    Co do merytoryki podcastu to zastrzeżeń nie mam – naprawdę dobrze się słuchało.

  26. 28 Mariusz
    27 lutego 2010 o 07:49

    Przesłuchałem wczoraj i hmm… Kuba jak zwykle za cicho w porównaniu z resztą składu. Poza tym było miło, chociaż bez jak to się mówi – pierdolnięcia. Poprzednie 2 odcinki były moim zdaniem (naj)lepsze. Sami sobie podnieśliście wysoko poprzeczkę i teraz ciężko będzie ją przeskoczyć chyba. No ale wierzę, że dacie radę, w końcu wysokie loty to Wasza specjalność. No i dopilnujcie Emiela, żeby nie robił scen, bo jednak bez niego to już nie to samo.

  27. 27 lutego 2010 o 12:03

    Tap, jak to mówią w niewyszukanych tanecznych kawałkach „PAMPERAP!” – strasznie słabo Cię słychać na tle innych.

    Miło się słucha w tle 🙂

    Skylight: a co tu jest do dodania? Zagraniczna tłocznia obsługująca dużego wydawce na konsole firmy na M potrafiła wytrzaskać kilkadziesiąt wałków po 100szt ponad stan. Zielone pudełka dvd identyczne z MS’owymi są ogólnodostępne. Ktoś organizował okładki i książeczki i tyle. Reszta była DIY. Proceder obecny na rynku ok. 3-4 lata temu, z malutkimi przebłyskami później. Obecnie niespotykany, głównie ze względu na: stanowcze działania firm zainteresowanych tym, żeby nie tracić kasy, zbyt mały popyt(X360), zbyt wysokie koszta(PS3), niskie zainteresowanie potencjalnych odbiorców.

  28. 27 lutego 2010 o 13:13

    Hehe, trzeba było się przyznać, że Emiel musiał wyjść na chwilę 😉

  29. 31 whuu
    27 lutego 2010 o 19:13

    a propos, tekstur w bioshock 2, o których wspomniał Rysław, na ps3 czasami efekt jest ten sam(szarobure plamy). na przykład zaraz po wczytaniu poziomu, albo jak pojawiamy się w vita chamber

  30. 32 Ser
    27 lutego 2010 o 22:36

    W końcu na iTunes, brawa. Kolejny raz dobrze Was się słucha, zero drętwoty. Oby tak dalej.

  31. 28 lutego 2010 o 09:54

    Przesłuchałem i mam dwie uwagi:

    1. Kącik Kennera chaotyczny i za mało treści w treści. Takie sprawy mnie interesują i warto by było mówić konkretniej, nie skakac po tematach, nawet kosztem tego, aby jeden temat tylko się pojawił, ale został wyczerpany

    2. Panie Władku, Pan się nie boi … bo cała Polska za Panem stoi … !

  32. 34 arHitekt
    1 marca 2010 o 19:21

    KuFeL – polecam mały programik mp3DirectCut – w kilka sekund tniesz podcast na dowolną liczbę empetrójeki można słuchać wygodnie ;]

    Podcast jak zwykle super, świetna „relacja początku” (…Ty już to mówiłeś, czy masz dopieropowiedzieć…?), tylko dziwny klimat z Emielem, aczkolwiek całkiem zabawnie z tego wybrnęliście, cytując jego wiadomości z czatu 🙂 Czekam na następną dogrywkę! Dzięki!

  33. 35 arHitekt
    1 marca 2010 o 19:26

    A! Jeszcze jedno! Wielkie brawa dla człowieka, który dobrał obrazek do tego odcinka (Emiel…?), świetne poczucie humoru 🙂
    I małe pytanko – czy w na początku pan Władek nie był panem Włodkiem? Byłem pewien że tak go Rysław przedstawil :/

  34. 36 Beniamin Durski
    3 marca 2010 o 04:00

    Obrazek ja dobierałem, choć nie ukrywam, że pomysł wywodzi się od znajomych z #e3-pl, więc nie przywłaszczam sobie go :).

    Co do Pana Władka/Włodka to ja przyznam, że do końca sam nie wiedziałem, ale ze strachu przed nim samym 😉 bałem się zapytać, więc mówiłem tak jak mówili inni :).

  35. 18 grudnia 2012 o 12:23

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up
    losing several weeks of hard work due to no
    backup. Do you have any methods to prevent hackers?

  36. 19 kwietnia 2013 o 04:36

    obviously like your web site however you need to check the spelling on quite a few of your posts.

    Several of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to inform the reality on
    the other hand I’ll certainly come back again.


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 29 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

