22
Lu
10

rising star games ma gust, do koszulek też

Rising Star Games to jeden z tych wydawców, których poczynania śledzi garstka osób, chociaż wydają często bardzo interesujące gry. Nie inaczej jest z Half Minute Hero na PSP, którym bawiłem się już w zeszłym roku i jest fantastyczne. Teraz dodatkowo każdy z nas może zamówić z brytyjskiego Bag og Bees jedną z dwóch koszulek z wzorem z gry. Ich temat przewodni to Ja > Zło. Oba wzory utrzymane w 8-bitowej konwencji prezentują się świetnie. Cena to 18 funtów za sztukę + 5 za wysyłkę do Polski. Drożyzną nie straszy, a wiosenne zakupy można zacząć już teraz.

3 Responses to “rising star games ma gust, do koszulek też”


  1. 1 gryf79
    22 lutego 2010 o 19:53

    Tanizna, tylko 100 złotych:) . To ja idę kupić Machinarium i 15 piw:D

  2. 2 adekk
    22 lutego 2010 o 21:21

    Czy to taki napis był po przejściu Half Minute Hero?

  3. 3 SimonX
    23 lutego 2010 o 07:03

    PSP w kieszeni … 🙂 kogo oni chcą nabrać 😉
    Całkiem fajne koszulki, ale cena … ja jakoś jeszcze nie przywykłem wydawać 100zł na T-shirt.
    Na koszulę można – nawet troszkę więcej, ale na T-shirt jakoś nie.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


