18
Lu
10

Wyrazy twarzy graczy według Mr.Toledano

mr.Toledano

Na swoim fotograficznym blogu, Mr.Toledano ukazał serię zdjęć przedstawiającą graczy, którzy podczas rozrywki robili dziwne, ale w 100% naturalne miny. Kandydatów w różnym wieku i różnej płci zaproszono do studia foto, gdzie w zupełnie ciemnym pomieszczeniu mieli zasiąść przed ekranem komputera. Poproszono ich o granie (niestety nie znamy tytułu lub tytułów gier), a gdy już zupełnie zapomnieli o otaczającej ich rzeczywistości, fotograf pstrykał zdjęcia. Dzięki świecącemu ekranowi uzyskał ciekawy efekt – jasna jest tylko twarz, reszta pozostała zupełnie czarna.

Mój komentarz? Najpierw wydało mi się to wszystko naciągane i byłem pewny, że oni sztucznie pozowali. Po chwili jednak przypomniałem sobie, że kilka lat temu, z bratem robiliśmy podobne fotki. Jak sięgnę pamięcią, zawierały równie odjechane miny. Pod spodem seria zdjęć, ale najpierw kilka słów o autorze tego śmiesznego pomysłu.

Phillip Toledano urodził się w Londynie. Z pochodzenia jest po części amerykaninem, po części marokańczykiem. Wierzy, że fotografowie powinni być jak niedokończone frazy. Zawsze powinni zostawiać miejsce na pytania. Phillip pracuje jako socjolog, a jego głównym zainteresowaniem jest fotografia. Jego prace są publikowane w Vanity Fair, The New York Times, The New Yorker, Esquire, GQ, Wallpaper, The London Times, The Independent, Le Monde, Interview i innych.

5 Responses to “Wyrazy twarzy graczy według Mr.Toledano”


  1. 1 BaRiBaL
    18 lutego 2010 o 21:37

    OIDP w Burnout Paradise chlebakowa kamerka strzelala rownie ciekawe fotki.

  2. 2 Razer
    19 lutego 2010 o 02:14

    Hmm, emocjonalni jacyś ci ludzie, ja się tak bardzo nie wykrzywiam podczas grania. Może to już rutyna i lata doświadczeń 😉

  3. 3 stepowiec
    19 lutego 2010 o 07:41

    mi tez sie wydaje ze sie tak nie wykrzywiam, ale wolalbym to jeszcze sprawdzic 😉
    wiecie cos o innych sesjach zwiazanych z graczami? mi do glowy przychodzi tylko ta: http://www.yoursgallery.pl/exhibitions.php?action=details&exh_id=50 , ale bylbym wdzieczny za namiary na podobne rzeczy.

  4. 4 Vramin
    19 lutego 2010 o 11:33

    Moja TŻ śmieje się z min jakie robię podczas grania, ale zdjęć na szczęście nie robi 🙂

  5. 5 sialala
    19 lutego 2010 o 12:18

    a mi to przypomina filmik, ktory nagral nam kiedys znajomy, jak gralismy w Fight Nighta na PS3. zreszta juz po tym, jak sie gibam na kanapie, starajac sie uniknac ciosow, domyslam sie, ze glupiom wygladam 😉


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


