18
Lu
10

podcast #2

Drugi odcinek naszego podcastu stał się faktem. Dziś poza Rysiem Chojnowskim i Beniaminem Durskim pojawił się jeszcze pan Włodziu z niespodzianką oraz nasz stary druh – Aleksander Lemlich vel Kenner ze swoim nowym działem – mitOLOgią. Oprócz tego rozmawiamy trochę o serwisach growych, trochę o naszych realiach, a przede wszystkim o grach. Omówiliśmy Bioshocka 2, The Misadventures of P.B. Winterbottom, Star Ocean: The Last Hope International oraz coś, czego nie mogło zabraknąć wraz z Kennerem czyli Frogger Returns. Za Waszymi namowami pozwoliliśmy sobie też na krótki kącik kulturalny na koniec z jedną grą planszową oraz jednym filmem. Miłego słuchania, jak zwykle liczymy na Wasze komentarze i dyskusje.

Podcast jest do pobrania stąd.

Poprzedni odcinek kilka wpisów niżej.

PS. Zastrzelcie mnie, ale stoi pewna formalna przyczyna, dla której jeszcze nie będzie podcastu na iTunes – nie mamy nazwy. Ale to również omawiamy i liczymy na Waszą pomoc.

PPS. Odpowiedzi konkursowe ślijcie na misterwladek@gmail.com

37 Responses to “podcast #2”


  1. 1 gurafikku
    18 lutego 2010 o 00:46

    Od razu wiedziałem, że jak jest żaba na obrazku to będzie Kenner! Gratuluję cykliczności 🙂

  2. 2 adekk
    18 lutego 2010 o 01:03

    Również gratuluje cykliczności, ale ludzie dajcie się wyspać! 😉

  3. 18 lutego 2010 o 02:53

    Fajnie ze trzymacie tempo i pracujecie nad nazwa ale proszę unikajcie sztampowych zlepek angielskich słów. Lepiej już z kosmosu coś, albo swojskiego, po polsku. np. „oficjalny podcast bloga niezgrani.pl” albo „Dogrywka” – co pasuje do nazwy bloga i jednoczesnie jest na tyle wielo znaczne ze nie musi traktować tylko o grach wideo. Taka nazwa No Life to raz licha, a dwa jest pewnie milion różnych produktów z ta nazwa.
    Zdrowko..

  4. 4 Razer
    18 lutego 2010 o 02:56

    Noooo, dziś znowu do snu ukołyszą mnie głosy gwiazd polskiego podcastingu 😉 Świetnie że cyklicznie, ale wciąż bez nazwy? Trzeba odpowiedni watek na forum założyć 🙂 Ja wciąż jestem za Zgrywą lub czymś podobnym.

  5. 18 lutego 2010 o 06:44

    Ale miły poczatek dnia.

  6. 18 lutego 2010 o 06:59

    Game Over mi się bardzo podoba 🙂

  7. 18 lutego 2010 o 07:27

    Po pierwszej części mam takie zdanie – Lepiej byc butikiem, niz hipermarketem. Może nie lepiej dla kieszni, ale lepiej dla relacji sklep – klient.

  8. 9 Xiem
    18 lutego 2010 o 08:10

    Zapowiadało się na długi, nudny dzień w pracy, a tu proszę taka niespodziewajka.
    Dzięki Panowie.

  9. 10 inzynier
    18 lutego 2010 o 09:00

    A mnie się podoba nazwa „Drugi podcast” 😉
    Fajny skład jak na razie..

  10. 11 inzynier
    18 lutego 2010 o 09:46

    no dobra a jaki mail do tego konkursu jest??? ;]

  11. 12 Ryslaw
    18 lutego 2010 o 10:03

    Pan Władek ma jednak adres. Odpowiedzi poprosił wysyłać na adres misterwladek@gmail.com

  12. 14 xymox
    18 lutego 2010 o 10:32

    Tak trzymać panowie – zajebisty podcast zarówno #1 jak i #2, fajnie że wróciliście prawie w komplecie.

  13. 18 lutego 2010 o 12:29

    Ja bym natomiast Froggera polecił dla kogoś kto ma małe dziecko. Moja córeczka zagrywa się w ten tytuł i bardzo go chwali.

  14. 16 Mariusz
    18 lutego 2010 o 13:07

    Ze spraw technicznych: Tap-Chan – zdecydowanie za cicho. Reszta – spoko.

    Co do treści – nawet na siłę nie miałbym się do czego przyczepić, przesłuchałem na razie pierwszą część i naprawdę „czuję” ten podcast. W to mi graj.

    Pan Władek – początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony do jego popisów, ale w tym odcinku chyba mnie do siebie przekonał, bardzo fajnie to wyszło 🙂

  15. 17 Mariusz
    18 lutego 2010 o 13:15

    Właśnie przeczytałem swój komentarz i mam kolejny pomysł na nazwę podcastu. Co byście powiedzieli na „W to mi graj”?

  16. 18 lutego 2010 o 13:17

    Angielskie nazwy sa sztampowe i denne. Lepiej wymyslic jakas abstrakcyjna nazwe juz jakias wieloznaczna. Podcastow o grach Game Over pewnie jest duzo, a jaeli nie to pewnie dlatego, ze nie mialy charakteru i upadlu. Szkoda umniejszac wartosc takimi „No Life”, Press Start i tak dalej.

    Ja jestem za nazwa „Dogrywka”, ewentualnie „Ten drugi”, itp.

    Nazwa, ktora podal Ryslaw jest swietna, ale „Igraszki” jak „Polygamia” kojarza sie z rozwiazloscia seksualna, wiec chyba warto przejsc na wyzszy poziom ;P

  17. 18 lutego 2010 o 13:18

    ERRATA: *lub jakas wieloznaczna

  18. 20 PeWu
    18 lutego 2010 o 13:39

    Nazwa podcastu: „nagraniniezgrani”, lub zwyczajnie „NAGRANI” 😉
    Propozycje nazwy, które padają w podcascie są jakieś takie „sztampowe”, ale jakbym miał z nich wybierać, to już wolę GameOver…
    Jeśli jednak miałoby to być w typowym stylu, to proponuję: „AroundGames”.

  19. 21 Emiel
    18 lutego 2010 o 13:52

    Prawdopodobnie macie rację. Nie będę ukrywać, że jakoś zapomnieliśmy o burzy mózgów związanej z tytułem, więc też przedstawione na podcaście przykłady są wymyślane na szybko. Obiecuję, że do następnego podcastu już będzie lepiej :).

  20. 18 lutego 2010 o 14:15

    Niezgrani – Nagrani … pasuje mi również.

  21. 23 dzikq
    18 lutego 2010 o 16:28

    Dobry podcast! Dzięki 🙂

  22. 18 lutego 2010 o 18:41

    Podcast bardzo dobry. Świetne spojrzenie na blogi i ich miejsce na rynku. Dało mi to baaardzo dużo do myślenia. Dziękuję Wam za to.

    Tylko, błagam, wyślijcie pana Władka / Włodka na urlop bo psuje podcast :/ Nie wiem czemu ale średnio mnie śmieszy.

    Nazwa podcastu? PeBeEn – Podcast Bez Nazwy 😉

  23. 25 zaznos
    19 lutego 2010 o 01:07

    Super Podcast jestem zachwycony …. oby tak dalej Rysław jak dawniej bryluje:P

  24. 19 lutego 2010 o 11:54

    To co prowadzący wymyślili lepiej nie wspominać jeżeli chodzi o nazwę. Podcast Bez Nazwy już istnieje więc musicie coś wybrać z komentarzy, najlepiej w polskim języku a nie jakiś Game Over 😀

  25. 27 adekk
    19 lutego 2010 o 12:05

    Specjalnie dla Tap-Chana:

    😉

  26. 19 lutego 2010 o 12:21

    Whoa, chcę to! Serio, chyba pomyślimy nad jakimiś gadżetami. 😛

  27. 29 ViktoR
    19 lutego 2010 o 16:43

    Świetnie się was słucha, widać brak zobowiązań wobec Polygami Wam służy.

  28. 30 Mulin79
    19 lutego 2010 o 19:10

    Znakomity podcast chłopaki!!!
    Jak „Polygadka” za najlepszych czasów,za takim klimatem tęskniłem.
    Recenzje znakomite!Rysław i Emiel w najlepszej formie,do jakiej mnie przyzwyczajili.Nie ma nic lepszego na poprawę humoru niż recenzja jrpg przez wyżej wymienionego;)
    Co tu dużo mówić,macie kolejnego fana;)
    A co do drogi rozwoju tego typu projektów,przychylam się do argumentów Rysława.
    Życzę trochę przewrotnie żeby „Niezgrani” się za bardzo nie rozrośli:)
    Nazwa? Pomysł Dahmana(Respect:)-„Dogrywka” jest dobry.
    Tak trzymać!!!

  29. 31 Mulin79
    19 lutego 2010 o 19:20

    Zapomniałem!
    Czy Pan Włodzimierz wysła nagrody poza Polskę???
    Oczywiście w przypadku wygranej mogę ponieść koszty.
    Czy można wiedzieć co jest nagrodą w konkursie?
    Pytam,bo nie wiem czemu,ale z Panem Włodzimierzem nieodparcie kojarzy mi się kiełbasa.

  30. 32 radmor
    21 lutego 2010 o 14:08

    W koncu i ja przesluchalem w calosci. Schodzi mi z tym troche, bo slucham w kawalkach idac gdzies po miescie, zebym sie nie nudzil 😉
    Kolejny swietny odcinek, pare razy idac ulica zasmialem sie sam do siebie. Forma takiej luzniej nieskrempowanej i niecenzurowanej rozmowy jest swietna. Az czasem samemu chcialo by sie dolaczyc do rozmowy 😉 Tego zaczyna brakowac w polygadce obecnie wlasnie, ktora zrobila sie zbyt powazna i nudna po prostu (chocby Tadka brakuje tam)
    Mialem jeszcze poprzednim razem napisac, ze nie ma sensu nic edytowac i wycinac, chyba, ze faktycznie cos by sie dzialo dluzej ze skypem strasznego.
    A co do nazwy to spodobala mi sie propozycja „Nagrani” i za nia bym glosowal 🙂

  31. 33 skylight
    22 lutego 2010 o 08:34

    Dosłuchałem przez weekend do końca. Pojawienie się Kennera troszkę mnie zaskoczyło ale pomysł z mitOLOgią jak najbardziej dobry. Zagadką pozostaje oczywiście to, jak ciężkie grzechy branży chcecie wyciągać ;). Konkurs pana Władka całkiem fajny, mimo, że za samym Panem Władkiem do końca nie przepadam.

  32. 22 lutego 2010 o 09:28

    Zaproście jeszcze Macia i będzie Polygadka jak za dawnych czasów. 🙂 Tak trzymać, panowie, bardzo dobry podcast.

  33. 35 ost
    22 lutego 2010 o 12:17

    Dobry podcast panowie :).
    Co do tytułu – Nagrani:dogrywka [obie nazwy równie dobre].
    Za Mulinem79: p. Włodek śle nagrody poza PL?
    @SirMike – dzięki za namiar na niezgranych.pl, gdyby nie forumogadka, nieprędko bym dotarł do działalności okołogrowej Tapchana/Emiela/Rysława.

  34. 36 Cotth
    22 lutego 2010 o 15:05

    Podcast – rewelacja, prosze o wiecej – koniecznie z gosciem honorowym, p. Wlodziem.

  35. 37 hanare
    22 lutego 2010 o 23:29

    Kącik kulturalny obowiązkowy. Gratulacje z okazji pierwszej cykliczności :D. Prosim o mniej pana Władka, więcej pana Rysława.


Comments are currently closed.

Twitter

Najpopularniejsze wpisy


