05
Lu
10

jednoprzyciskowy bob

Nie jestem ani fanem, ani też znawcą gier indy, które w pewien sposób już drugi dzień z rzędu się tutaj pojawiają. Nie  oznacza to jednak, że nie mogę przynajmniej tym drugim zostać! A grając przed chwilą w One Button Boba poczułem ku temu silny zew. Ile akcji można wykonać jednym przyciskiem? Całkiem sporo, o czym zresztą można przeczytać w ciekawym tekście na Gamasutrze. Jeśli jednak zamiast lektury wolicie przejść do akcji, to wejdźcie tutaj i grajcie. Mi jak widać udało się przejść tytuł 646 kliknięciami, ale skupiony do końca nie byłem. No i to pierwsza próba. Na Boba warto jednak spojrzeć pod kątem nauki – niby oczywista sprawa, ale zapytani w środku nocy naprawdę możecie nie wiedzieć ile opcji daje jeden guzik. To taka ciekawostka na dziś, mi się podobało. A, bym zapomniał – fajowska, 8bitowa oprawa.

3 Responses to “jednoprzyciskowy bob”


  1. 1 legendarnynerd
    5 lutego 2010 o 23:33

    Aaaaa… super gierka! Wykończyły mnie skoki na poruszające się platformy i dlatego 886 kliknięć. =(

    Jak coś fajnego znajdziesz, wrzucaj! Z chęcią zagram.

  2. 2 gurafikku
    9 lutego 2010 o 00:24

    prawie tak wciągające jak Jet Set Willy 😉

  3. 3 inzynier
    11 lutego 2010 o 09:27

    niesamowite ;] no i cały dzień z głowy 😉


Comments are currently closed.

Twitter

  • Największym problemem w walce z Kaczyzmem jest niestety Schetyna i reszta jego przydupasów. ☹️ 26 minutes ago
  • Logika #tvpinfo 37% > 21+9+8+7+5%. 🤦‍♂️💆‍♂️ 2 days ago
  • Strasznie obrzydliwe audycje o sądach na TVP Info. Doskonale zrealizowane dla wyznawców, druga strona nie ma szans na taką ‘edukację’. 2 days ago
  • Sporo znajomych publikuje dziś foto z protestów. Też byłem. I wygląda na to, że bańka niestety mocno, kisimy się w swoim. 2 days ago
  • A poza tym, Lech zajebiście. (0:3) 1 week ago

